en ymmärrä ihmisiä, jotka miettivät ruokaa tai syövät koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihaliisa

Vieras
miten jotkut voivat olla niin lihavia ja heillä tekee mieli ruokaa.
esim. tekee mieli sitä ja tätä ja voi kun se ja se on niin hyvää.
tapaamisia ehdotetaan ravintolaan, jotta voidaan syödä.
sitten ihmetellään miten voin olla niin laiha ja miksen syö mitään.
se on kiinni omista valinnoista. huoh..

[QUOTE="vieras";27344661]Oletko siis valinnut, ettei sinun tee mieli ruokaa etkä ajattele sitä?[/QUOTE]

en juuri koskaan syö ravintoloissa, koska siellä on niin kallista. lisäksi valitsen aina halvimman vaihtoehdon kaupassa käydessä ja syön mahdollisimman terveellisesti ja vähän. en myöskään ymmärrä miten jotkut ihmiset käyttävät niin huikeita summia rahaa ruokaan.

Laiha olen minäkin. Ruokaa mietin kuitenkin useinkin ja syön sen, mitä tarvitsen.

P.S.Laihuus ei ole aina kiinni omista valinnoista. Vai tarkoititko, että on kiinni omista valinnoista, ettet syö mitään? Se on varmasti totta.

[QUOTE="...";27344693]En ole lihava, mutta olen silti tuollainen! Ruoka - miten mahtava asia![/QUOTE]

Sama juttu!
Tai oikeastaan syöpöttely, juopottelu ja nukkuminen, siinä on perusasiat kohdillaan!

Minä syön paljon ja olen aina ollut langanlaiha. Mietin ruokaa ihan jatkuvasti kun olen hereillä.
Eikä mulla paskaakaan kiinnosta toisten ruokamäärä, kunhan oma kupu on täynnä.

Pitäskö sun hakea jotain muuta mietittävää?

en juuri koskaan syö ravintoloissa, koska siellä on niin kallista. lisäksi valitsen aina halvimman vaihtoehdon kaupassa käydessä ja syön mahdollisimman terveellisesti ja vähän. en myöskään ymmärrä miten jotkut ihmiset käyttävät niin huikeita summia rahaa ruokaan.

no joku käyttää rahaa elektroniikkaan, toinen vaatteisiin, kolmas matkoihin, neljäs sisustukseen, viiden autoihin, kuudes mökkiin, ja joku ruokaan.

itse kuulun niihin jotka tykkkäävät syödä hyvin.

käykö kateeks...mikään ei ole niin ihanaa kuin ruoka, reseptien selailu, leipominen, illallisten järjestäminen ystäväperheiden kanssa, muistot tietyistä tuoksuista matkoilta maailmalle, tutustuminen eri maiden ruokiin....syödä sunnuntai aamuisin aamupala sängyssä..voi miten ihanaa ja kuinka moneen elämän tärkeään hetkeen liittyy ruoka..niin se vain on.

• Tykkää
Reactions: Vauvailija
[QUOTE="vieras";27344725]käykö kateeks...mikään ei ole niin ihanaa kuin ruoka, reseptien selailu, leipominen, illallisten järjestäminen ystäväperheiden kanssa, muistot tietyistä tuoksuista matkoilta maailmalle, tutustuminen eri maiden ruokiin....syödä sunnuntai aamuisin aamupala sängyssä..voi miten ihanaa ja kuinka moneen elämän tärkeään hetkeen liittyy ruoka..niin se vain on.[/QUOTE]

hyi... kaikki tuo mainitsemasi tekee minulle pahan olon niin että haluan työntää sormet kurkkuun ja oksentaa.

[QUOTE="vieras";27344741]Ap, tahtoisitko sinä ymmärtää?[/QUOTE]

kyllä, sillä en ymmärrä heidän ihmetystään minun vähäisestä ruokavaliostani ja syömisestä.

Yhteistyössä