en ymmärrä miten ihminen voi lihottaa itsensä satakiloiseksi!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Mä ymmärrän kun itse tällainen rantautunut valas olen. Mutta ihan yhtä ihmeellistä on kyllä se kun ihminen laihduttaa ja laihduttaa. Ensin normaalipainon alarajoille ja sitten alipainoiseksi. Luut vaan kolisee, mutta lisää on laihdutettava :|
 
kokemus
mies jätti, kun olin raskaana, odotin kaksosia, ennestään oli 5 alle 8v. mies oli tehnyt meillä aina ruoan, koska oli ammatiltaan kokki. olin harrastanut paljon aina liikuntaa, mutta mitä sitä kerkeää, kun on 7 alle 9v lasta ja on yh. ylipainoa tuli reilusti lyhyessä ajassa, mutta sain ne onneksi myös nopeasti pois, kun aloin laihdutamaan, kun tapasin nykyisen mieheni. nykyään olen jo hoikassa kunnossa. en ole koskaan tupakoinut ja alkoholia join viimeksi 10v sitten.
 
Jos et ymmärrä, ole ymmärtämättä. Mitä se sun p*rsettäs kaivaa, vaikka joku painais 200 kiloa?

Joillakuilla on selkeesti ihan liikaa aikaa. :headwall: Mee töihin tai tee jotain muuta järkevää, äläkä vaivaa päätäs tuntemattomien ihmisten asioilla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Jos et ymmärrä, ole ymmärtämättä. Mitä se sun p*rsettäs kaivaa, vaikka joku painais 200 kiloa?

Joillakuilla on selkeesti ihan liikaa aikaa. :headwall: Mee töihin tai tee jotain muuta järkevää, äläkä vaivaa päätäs tuntemattomien ihmisten asioilla.
no kyl oot heränny väärällä jalalla jos noin paljon ottaa päähän yks viaton kysymys! :headwall::headwall:
noinko vastaat lapsellesikin jos uskaltaa jotain kysyä?
 
niinpä
masentuneena ihminen ei ainakaan kiinnitä mihinkään huomioo. näin mun siskolla. onneksi voi nyt paremmin. laihduttaan alkaa kun on siihen valmis. rakastan sitä juuri sellaisena kun on.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Täytyy myöntää, etten minäkään kyllä ymmärrä.
Mua ei lihavat häiritse millään lailla, mutta outoa että ensin turvotaan monta kymmentä kiloa ja sitten ruikutetaan kun laihduttaminen on niin vaikeaa :headwall:
:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Täytyy myöntää, etten minäkään kyllä ymmärrä.
Mua ei lihavat häiritse millään lailla, mutta outoa että ensin turvotaan monta kymmentä kiloa ja sitten ruikutetaan kun laihduttaminen on niin vaikeaa :headwall:
Ei sitä ymmärräkään se jolla ei kys ongelmaa ole.
 
kannanottaja
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus:
mies jätti, kun olin raskaana, odotin kaksosia, ennestään oli 5 alle 8v. mies oli tehnyt meillä aina ruoan, koska oli ammatiltaan kokki. olin harrastanut paljon aina liikuntaa, mutta mitä sitä kerkeää, kun on 7 alle 9v lasta ja on yh. ylipainoa tuli reilusti lyhyessä ajassa, mutta sain ne onneksi myös nopeasti pois, kun aloin laihdutamaan, kun tapasin nykyisen mieheni. nykyään olen jo hoikassa kunnossa. en ole koskaan tupakoinut ja alkoholia join viimeksi 10v sitten.
Tän on pakko olla provo. Minkälainen mies ottaa naisen, jolla on 7 (alle 9-v) kersaa. Ja toisaalta ei oo helppoo lasten isälläkään - minkälainen nainen ottaa miehen, joka on siittänyt 7 alle 9-v lasta ja lähteny lätkimään..
 
Tervehdys
Miten syöminen voi olla jonkun intohimo? Ei henkisesti terve ihminen voi saada kiksejä syömisestä. Normaalille ihmiselle syöminen on vain välttämätön paha hengissä säilymisen kannalta!
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos normaalipaino on esim. 65kg, niin luulis että alkais hälytyskellot soimaan kun paino lähentelee 80kg ja joutuu ostaan isompia vaatteita!
ei semmonen laardimäärä vaan voi tulla huomaamatta ja vahingossa!
Olen samaa mieltä. Itse huomaan jo 1kg muutoksen ja tiputan pois.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos normaalipaino on esim. 65kg, niin luulis että alkais hälytyskellot soimaan kun paino lähentelee 80kg ja joutuu ostaan isompia vaatteita!
ei semmonen laardimäärä vaan voi tulla huomaamatta ja vahingossa!
Minä taas en ymmärrä miksi sinun pitää huolehtia muiden paino asioista.
Pidä kuule huoli vaan omista läskeistäsi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tervehdys:
Miten syöminen voi olla jonkun intohimo? Ei henkisesti terve ihminen voi saada kiksejä syömisestä. Normaalille ihmiselle syöminen on vain välttämätön paha hengissä säilymisen kannalta!
Juuri siten, siellä henkisellä puolella on usein häikkää kun ruoka on väärässä asemassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
On se jännä että aina vaan jaksetaan huudella asioista joista ei tiedä itse oikeasti mitään. Normaalipainoset tuntuvat aina paremmin tietävän ylipainosta kun me itse.
Vaikuttais siltä, että ihan yhtä hyvin kuin tupakoimattomat tietävät, miten helppoa se lopettaminen on.

Ja kuinka parisuhteessa olevat tietävät, miten ruusuilla tanssimista yh:n elämä on.

Ja, ja, ja..... Esimerkkejä piisaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
On se jännä että aina vaan jaksetaan huudella asioista joista ei tiedä itse oikeasti mitään. Normaalipainoset tuntuvat aina paremmin tietävän ylipainosta kun me itse.
Vaikuttais siltä, että ihan yhtä hyvin kuin tupakoimattomat tietävät, miten helppoa se lopettaminen on.

Ja kuinka parisuhteessa olevat tietävät, miten ruusuilla tanssimista yh:n elämä on.

Ja, ja, ja..... Esimerkkejä piisaisi.
Niimpä. Miksi huudella toisille niistä mistä ei tiedä :headwall:
 
Kaikilla ei ole aikaa. Kaikilla ei ole henkisiä resursseja ja jaksamista. Kaikilla ei ole vaakaa. Kaikilla ei ole normaali suhtautuminen ruokaan. Kaikilla ei ole kiinnostusta. Tuossa muutama syy... onhan se tietysti vaikea ymmärtää, jos ei itsellä ole ikinä ollut ongelmia painon kanssa. Mutta koettakaa edes. En minäkään kaikkea ymmärrä, mutta koetan kyllä kovasti. Ja en ala sitten vänkäämään ja vastaanväittämään, kun toinen selittää, vaan alan sitten pohtia asiaa sen selityksen pohjalta. Miksi edes kysyä, jos ei oikeasti halua ymmärtää, vaan tahtoo väitellä?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Tervehdys:
Miten syöminen voi olla jonkun intohimo? Ei henkisesti terve ihminen voi saada kiksejä syömisestä. Normaalille ihmiselle syöminen on vain välttämätön paha hengissä säilymisen kannalta!
Tunnen kyllä olevani ihan henkisesti terve ihminen ja siitä huolimatta saan kyllä "kiksejä" hyvästä ruuasta ja herkuista. Paino nousee nykyään yli 3kymppisenä helposti huomaamatta lähes 10kg eikä siinä vaiheessa vielä tarvii ostaa isompia vaatteita. Oonkin sanonu että syömisestä pitäis tehdä vaikeempaa ettei tulis syötyä niin paljoa, mutta kun se on niin helppoa niin tulee syötyä ihan turhaan liikaa...
 
Se paino voi tulla hiljalleen vuosien varrella. sitä ei todellakaan välttämättä huomaa niin helposti. Ja se ei ole helppoa laihduttaa. Kilot tulee huomattavasti helpommin kuin lähtee!
Mutta, mun napaani ei paljon jaksa kaivella ihmiset, joiden elämää on niin tylsää et pakko nostaa itseään toisten yläpuolelle pilkkaamalla toista painon takia.
Sun kysymys ap ei ollu VIATON, vaan puhdasta vittuilua.
 

Yhteistyössä