En ymmärrä ihmisiä jotka eivät juo alkoholia polta tupakkaa tai käy baareissa

Mä taas en ymmärrä ihmisiä, jotka:
a) eivät ymmärrä ihmisiä jotka juo/polttaa/baareilee
tai
b) eivät ymmärrä ihmisiä jotka eivät juo/polta/baareile.
Kun eihän se oikeasti voi olla niin vaikeaa ymmärtää, että ihmisillä on erilaiset mieltymykset. Mikä toisen mielestä on hauskaa, on toisen mielestä tylsää, ja päinvastoin.
Ja mitä tupakkaan tulee (sekä alkoholiinkin, kun tietty määrä ylittyy) niin onhan niiden vaikutus terveydelle tuhoisaa, siitä on turha kiistellä.
Ja kaikkein vähiten ymmärrän ihmisiä, jotka käyvät baareissa vaikka eivät siellä viihdy. Sekä niitä, jotka haluaisivat baariin mutta eivät koskaan mene.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja T:
Voisin sanoa päinvastoin! Ihmetyttää ne jotka ravaa baareissa, juo ja polttaa!!!
Samaa mieltä. Teillä on kuitenkin kai jonkunlainen perhe...nauttikaa siitä ja viettäkää aikaa lasten kanssa ja lopettakaa ryyppääminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muinaisjäänne 123456
jeeeeeeeeeeeeeeee mä oon kivikautinen. Sano ykskin hyvä syy tupakoida???? Juoda alkoholia?? tai että pitäisi mennä meluiseen baariin jossa känniset örveltää ja tappelee?

Ylpeänä ilmoittaudun savuttomien joukkoon:)

2,5 vuotta takana ilman röökiä, sitä ennen lähes 20 vuotta meni röökiä vetäessä :$

Mutta joo, itse en sylje lasiin ja mikäs sitä baarissa käydessä, joskus enemmän joskus vähemmän.

Tupakan polton lopetin omasta tahdostani kolme kuukautta sitten.

Alkoholia en juo oikeestaan lainkaan koska lapset on aina kotona, eikä ole hoitopaikkaa johon lapset saisi.

Baareissa en käy koska en saa lapsia hoitoon mihinkään eikä baareissa sellasta narikkaa johon voi lapsetkin jättää illan ajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja muinaisjäänne 123456:
jeeeeeeeeeeeeeeee mä oon kivikautinen. Sano ykskin hyvä syy tupakoida???? Juoda alkoholia?? tai että pitäisi mennä meluiseen baariin jossa känniset örveltää ja tappelee?
Älä yleistä on niitä tasokkaitakin baareja olemassa missä ei örvelletä eikä tapella. =) Alkoholi rentouttaa mukavasti ja mikäs sen parempi kuin vetää tupakka vaikka aamu kahvin kyytipojaksi. :p

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja muinaisjäänne 123456:
Älä yleistä on niitä tasokkaitakin baareja olemassa missä ei örvelletä eikä tapella. =) Alkoholi rentouttaa mukavasti ja mikäs sen parempi kuin vetää tupakka vaikka aamu kahvin kyytipojaksi. :p

Tasokkaita baareja....

Yhteistyössä