niillä taitaa olla elämäAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Jotenkin kivikautista touhua sanoisinko. :x
Samaa mieltä. Teillä on kuitenkin kai jonkunlainen perhe...nauttikaa siitä ja viettäkää aikaa lasten kanssa ja lopettakaa ryyppääminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja T:Voisin sanoa päinvastoin! Ihmetyttää ne jotka ravaa baareissa, juo ja polttaa!!!
Älä yleistä on niitä tasokkaitakin baareja olemassa missä ei örvelletä eikä tapella. =) Alkoholi rentouttaa mukavasti ja mikäs sen parempi kuin vetää tupakka vaikka aamu kahvin kyytipojaksi.Alkuperäinen kirjoittaja muinaisjäänne 123456:jeeeeeeeeeeeeeeee mä oon kivikautinen. Sano ykskin hyvä syy tupakoida???? Juoda alkoholia?? tai että pitäisi mennä meluiseen baariin jossa känniset örveltää ja tappelee?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Älä yleistä on niitä tasokkaitakin baareja olemassa missä ei örvelletä eikä tapella. =) Alkoholi rentouttaa mukavasti ja mikäs sen parempi kuin vetää tupakka vaikka aamu kahvin kyytipojaksi.Alkuperäinen kirjoittaja muinaisjäänne 123456:jeeeeeeeeeeeeeeee mä oon kivikautinen. Sano ykskin hyvä syy tupakoida???? Juoda alkoholia?? tai että pitäisi mennä meluiseen baariin jossa känniset örveltää ja tappelee?
Aamen!Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:mikäs sen parempi kuin vetää tupakka vaikka aamu kahvin kyytipojaksi.