"..."
Kävi kommentoimassa Scarlett O Haravan aloitukseen. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2002256-ma-olen-aivan-holmo-taman-vauvakuumeeni-kanssa/
"Alkuperäinen kirjoittaja Hra Majuri
aha"
Vastaus majurille: ja mitä sä pyörit tällä mammapalstalla jos et kestä tällasia juttuja/ne ei kiinnosta. mene juttelemaan niistä päivänpolttavista uutisistas jonnekin muulle palstalle. tää kuitenkin on kaksplus lehden keskustelupalsta ja tiedätkö millainen lehti on kyseessä?
katseleppa myös noita mainoksia joita tällä sivulla on: pampers jne
jos ukkoo ottaa noin koville, niin aina voi häipyä suomi24:lle.
Olen löytänyt muistakin keskusteluista yhtä "kivoja" kommentteja kyseiseltä mieheltä. Hei ihan oikeesti jos nää vauvajutut ottaa päähän niin minkätakia pitää pyöriä koko palstalla??
"Alkuperäinen kirjoittaja Hra Majuri
aha"
Vastaus majurille: ja mitä sä pyörit tällä mammapalstalla jos et kestä tällasia juttuja/ne ei kiinnosta. mene juttelemaan niistä päivänpolttavista uutisistas jonnekin muulle palstalle. tää kuitenkin on kaksplus lehden keskustelupalsta ja tiedätkö millainen lehti on kyseessä?
katseleppa myös noita mainoksia joita tällä sivulla on: pampers jne
jos ukkoo ottaa noin koville, niin aina voi häipyä suomi24:lle.
Olen löytänyt muistakin keskusteluista yhtä "kivoja" kommentteja kyseiseltä mieheltä. Hei ihan oikeesti jos nää vauvajutut ottaa päähän niin minkätakia pitää pyöriä koko palstalla??