En ymmärrä Hra Majuria.

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Kävi kommentoimassa Scarlett O Haravan aloitukseen. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2002256-ma-olen-aivan-holmo-taman-vauvakuumeeni-kanssa/

"Alkuperäinen kirjoittaja Hra Majuri
aha"

Vastaus majurille: ja mitä sä pyörit tällä mammapalstalla jos et kestä tällasia juttuja/ne ei kiinnosta. mene juttelemaan niistä päivänpolttavista uutisistas jonnekin muulle palstalle. tää kuitenkin on kaksplus lehden keskustelupalsta ja tiedätkö millainen lehti on kyseessä?
katseleppa myös noita mainoksia joita tällä sivulla on: pampers jne
jos ukkoo ottaa noin koville, niin aina voi häipyä suomi24:lle.

Olen löytänyt muistakin keskusteluista yhtä "kivoja" kommentteja kyseiseltä mieheltä. Hei ihan oikeesti jos nää vauvajutut ottaa päähän niin minkätakia pitää pyöriä koko palstalla??

"a.p"
mulle tulee heti kyseisestä nikistä mieleen silmälasit nenällä ja kulmat kurtussa örisevä vanha ukko:Xjoka on aina kärttynen
mulle kans. joku sellanen katkeroitunu sovinisti, jolla just ja just saattaa olla se isoks kasvanu poikalapsi jolle se aina opettaa "nainen on sitten tehty miehen kylykiluusta"
et ihan oikeella palstallahan se sit toisaalta on purkamassa aggressioitaan, mikä oiskaan parempi kohde kun äiti-ihmiset tai muut palstalla pyörivät naiset joilla on perhe ja lapsiasiat mielessä.
menee mun mielestä kyl jo vähän sairaaks, mut parempi kai tääkin kun et riehuu tuolla live-elämässä vahingoittamassa ihmisiä.

"a.p"
[QUOTE="vieras";24244319]8 v täällä palstailleena sanoisin, että on täällä paljon pahempiakin kommentteja sadellut.[/QUOTE]

nyt ei ollu kyse yhdestä kommentista että voit painua sen näsäviisautes kanssa vaikka majurin kanssa yksityisviestittelyiden puolelle hekottelemaan.
koska et tajua aloitusta tai pointtia mikä tässä majurissa ärsyttää niin kandee varmaan jatkaa palstailua vielä seuraavatkin 8 vuotta. voi olla et sitten osaat jo lukea.

Teoria
Ehkä selitys tälle on, että Hra Majuri on keski-ikäistynyt mieshenkilö, jonka vanha äiti pitää pojastaan kynsin-hampain kiinni. Tämä kyseinen poika ei ole patologisen äiti-suhteensa vuoksi koskaan päässyt irtautumaan lapsuuden perheestään. Dominoiva ja riippuvainen äiti on estänyt myös poikaa luomasta normaalia suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, koska seksuaalisuus on saatanasta. Niinpä sisimmältään herkkä ja avuton poika on luonut itselleen vahvan, miehekkään sekä naisia helveksuvan imagon, jonka ylläpitäminen on mahdollista vain ja ainoastaan internetin naisille suunnatulla keskustelupalstalla.

"a.p"
[QUOTE="vieras";24244389]Onko "merkkaan" sitten joku parempi vastaus? Jos majuri vaan haluaa löytää kiinnostavat ketjut myöhemmin.[/QUOTE]

mitä te nyt takerrutte tohon yhteen kommenttiin, kyse on muunkinlaisista kommentoinneista kuin "aha"
joista huokuu tämä hänen luonteensa.

veikkaan ettei häntä kuitenkaan tuo vauvakuumeketju niin kamalasti kiinnostanut että piti oikeen merkata se :D älkää nyt viitsikö naurattaa

Ehkä selitys tälle on, että Hra Majuri on keski-ikäistynyt mieshenkilö, jonka vanha äiti pitää pojastaan kynsin-hampain kiinni. Tämä kyseinen poika ei ole patologisen äiti-suhteensa vuoksi koskaan päässyt irtautumaan lapsuuden perheestään. Dominoiva ja riippuvainen äiti on estänyt myös poikaa luomasta normaalia suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, koska seksuaalisuus on saatanasta. Niinpä sisimmältään herkkä ja avuton poika on luonut itselleen vahvan, miehekkään sekä naisia helveksuvan imagon, jonka ylläpitäminen on mahdollista vain ja ainoastaan internetin naisille suunnatulla keskustelupalstalla.
hyvä kauhuelokuvan aihe kun keksit vähän lisää loppuun. :D

• Tykkää
Reactions: Nyynä
"vieras"
[QUOTE="a.p";24244347]nyt ei ollu kyse yhdestä kommentista että voit painua sen näsäviisautes kanssa vaikka majurin kanssa yksityisviestittelyiden puolelle hekottelemaan.
koska et tajua aloitusta tai pointtia mikä tässä majurissa ärsyttää niin kandee varmaan jatkaa palstailua vielä seuraavatkin 8 vuotta. voi olla et sitten osaat jo lukea.[/QUOTE]
Okei. Taidat kuulua näihin joita on turhan helppo provota jos jo mun vastauksesta vedit kierroksia :D

"vieras"
Mä luulen, että hra majuri on joku Timo T.A. Mikkosen harras ihailija ja wannabe Mikkonen tai jopa Mikkonen itse.

"a.p"
[QUOTE="vieras";24244432]Okei. Taidat kuulua näihin joita on turhan helppo provota jos jo mun vastauksesta vedit kierroksia :D[/QUOTE]

no tietty sävy huokui viestistä, että sitä ollaan oikeen huikeet 8 vuotta (aplodit) palstailtu ja kerrotko ihan oikeesti news flashina että täältä löytyy pahempiakin kommentteja? :D juuri sellainen näsäviisas ihmistyyppi joka saa mut ärsyyntymään.

Minusta on vaan älyttömän mukavaa kun täällä on miehiä!!! Saadaan miehistä näkökulmaa asioihin ja olen joskus nauranut ihan vedet silmissä heidän jutuilleen, samoin Lunaticin jutuille (häntäkään ei osa täällä siedä ) Täällä olisi kyllä TOSI tylsää ilman heitä :)

• Tykkää
Reactions: säpäle
"kaisa"
Tuntuu että ap:lla on paljon suurempiakin ongelmia kuin herra Majurin kommentit.
Ja tapa millä käyt joidenkin ketjuusi vastanneiden kimppuun ei paljon erota sinua itse ketutuksesi aiheesta; sinä kirjoitat paatoksesi ja ketutuksesi monisanaiseen muotoon minkä kaiken herra Majuri kuittaa yhdellä sanalla; "aha".

Yhteistyössä