En ymmärrä baariin tanssimaan menijöitä

  • Viestiketjun aloittaja itsehän en tanssi
  • Ensimmäinen viesti
itsehän en tanssi
Miksi baariin pitää mennä puolialasti hytkymään ja ketkuttamaan itseään täydessä sotamaalissa ja yleensä humalassa. Voiko säälittävämpää olla.
 
"vierailija"
[QUOTE="ville";29383038]Voi. Tällaisten itkijät.[/QUOTE]

ei tässä nyt mitään itketty, eikä edes valitettu. Ainoastaan kommentoitiin, kuinka naurettavaa touhu on! Mielipiiteitä on monia ja niitä saa tälläkin palstalla vapaasti ilmaista.
 
äijän ketku
Ja sitten kun käy läpsimässä niitä takapuolelle, niin saa kuulla "en mä mitään miehiä... tulin ihan tän musiikin takia". Sanoinki että mikset tullu *ttu jumppapuvussas kun kerta ihan urheilumielessä tulit...
 
"ville"
[QUOTE="vierailija";29383049]ei tässä nyt mitään itketty, eikä edes valitettu. Ainoastaan kommentoitiin, kuinka naurettavaa touhu on! Mielipiiteitä on monia ja niitä saa tälläkin palstalla vapaasti ilmaista.[/QUOTE]

Itkuvirreltä tuo lähinnä näytti, mutta ilmaise vapaasti vaan.
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja Selvänä hytkyvä;29383059:
Voi olla säälittävämpää: Tulla baariin jossa on tanssilattian tapainen ja ihmetellä miksi siellä tanssitaan. Mitäs jos kokeilisit mennä sekaan?
Heh, kyllä mä mieluummin kotona aikaani vietän. Jos mieli tekee hytkyä, menen aerobiciin. Jos taas jostain pakottavasta syystä baariin joutuisin, kyllä se baaritiski olisi se paikka, josta minut tavoittaisi.
 
Yxvaan
Mä kyllä ymmärrän näitä. En ole itse sellainen, mutta selväähän se on mistä on kyse. Monet naiset ihan oikeesti tykkää tanssia todella paljon. Ja päälle sitten vielä itsensä esittely ja omanarvontunteen nosto. No sittenhän aina jotkut harmaahiiret kitisee, että "surkeeta jos on tämmösestä itsetunto kiinni." Hoh hoijaa...

Itse en jaksa tanssia kauheen kauaa, ei se oo mun juttu. Ja myönnän että häpeilen hiukan sitä meininkiä, että esitellään itseä, mutta kyllä se joskus ihan hyvältä tuntuu kun pääsee vauhtiin. Kateellisten panettelua.
 
"Niu"
Mitä se sulle kuuluu. Itse oon semmonen uraäiti et kun kerran kesässä päätän lähtee kavereiden kanssa ulos niin parin drinkin jälkeen bassot vaa raikaa päässä eikä tätä mammaa pitele mikään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Se on hauskaa, tosin humalassa tanssimisesta tuskin tulee mitään, eikä siitä varmaan nauti itsekään. Sen sijaan selvinpäin on kiva keikuttaa.:)
Tanssiminen on ihanaa.:heart:
 
rhjtkt
No on se vähän säälittävää ja myötähäpeän tunnetta nostavaa kun peruspirkko 2 promillen kännissä läskit vilkkuen sheikkaa antti tuiskun tahdissa jossain räkälässä.

Toista se on esim noissa isoissa konemusiikkitapahtumissa, joissa pääasiassa on musiikki, tanssiminen ja hyvä fiilis.
 
"vierailija"
[QUOTE="Niu";29383077]Mitä se sulle kuuluu. Itse oon semmonen uraäiti et kun kerran kesässä päätän lähtee kavereiden kanssa ulos niin parin drinkin jälkeen bassot vaa raikaa päässä eikä tätä mammaa pitele mikään.[/QUOTE]

Ehkä just kaikkein säälittävintä. Kerran vuoteen baarissa, ketkutetaan jokaiselle kaksjalkaiselle, juodaan itsenäs kauniiksi ja kuvitellaan et baarimikko tai portsari haluaa just mut! Luoja, että hävettää!
 
mies...
Alkuperäinen kirjoittaja äijän ketku;29383050:
Ja sitten kun käy läpsimässä niitä takapuolelle, niin saa kuulla "en mä mitään miehiä... tulin ihan tän musiikin takia". Sanoinki että mikset tullu *ttu jumppapuvussas kun kerta ihan urheilumielessä tulit...
No just näin! Ite sanoin kanssa kerran yhelle pimulle että sulla mahtaa olla paha alkoholiongelma, kun kerran urheillessasikin juot alkoholia. :D Tosin sen verran tyhmä blondi se oli, että en tiedä tajusiko tuota koskaan... jäi miettimään kun lähdin paikalta.
 
"mmmmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja itsehän en tanssi;29383031:
Miksi baariin pitää mennä puolialasti hytkymään ja ketkuttamaan itseään täydessä sotamaalissa ja yleensä humalassa. Voiko säälittävämpää olla.
Ihanaa tanssia ja ärsyttää teitä seinäruusuja.. ja mikä parasta.. saada kiihkeitä katseita seinäruusujen miehiltä =)
 
"vieras."
No just näin! Ite sanoin kanssa kerran yhelle pimulle että sulla mahtaa olla paha alkoholiongelma, kun kerran urheillessasikin juot alkoholia. :D Tosin sen verran tyhmä blondi se oli, että en tiedä tajusiko tuota koskaan... jäi miettimään kun lähdin paikalta.
Niin. Onhan se valtava vääryys ja outous, kun nainen ei halua jotain junttia ruumiinosiinsa kiinni.
 
voi-voi
Sillehan ei sit mitaan voi, jos et ymmarra! Se ei ehka ole sun juttus, mutta miksi se ei voi sit jollekin muulle olla kivaa? Kun lahden ystavan kans baariin, me tottakai laittaudutaan, koska tuntuu kivalta kaunistautua. Me nautitaan illasta, juodaan pikku humalat ja ennenkaikkea TANSSITAAN :) Se on mahtava vapauttava fiilis antaa musiikin ja rytmin vallata keho! Ja sit tulee naita urpojuntteja, joka tassakin ketjussa esiintyy, etta oletetaan naisten tanssivan vain ja ainoastaan miehia varten! Hah! Varmaan joo! Mua ei kiinnosta yksikaan kaksilahkeinen baareissa. Olen onnellisessa suhteessa, en etsi ketaan! Nautin vain hauskasta illasta ystavan/ystavien kanssa :)
 
Mies86
Siis tanssilattiahan baareissa on just sitä varten, että nainen saa esitellä siellä itseään. Sehän on tuollainen parittelukutsu. Ja mitä sexympi nainen, niin sitä kuumempana miehet käy ja sitten suosituimmat naiset saavat valkata itselleen sen alfauroksen.

Ite oon kans huomannut, että ne naiset jotka todella nauttii tanssimisesta ja itsensä esittelystä ja oikein sexystä ketkuttelusta, ovat sängyssä parhaita. He ovat just sujut oman seksuaalisuutensa kanssa ja siitä mä todella pidän.

Ja tottakai kömpelöt ja rumat akat on kateellisia. Itte kyllä tykkään katella sexyjä tanssivia naisia, vaikka harvemmin mulla niihin ihan ykköstason naisiin on mitään tsäänssiä kun olen kuiteskin aika tavallinen ite.
 
"henni"
Niin mikä tässä oli se paha pahempi, pahin??, tanssiminen, alastomuus vai meikkaaminen (lue=sotamaalaus)

Hei nii ja joku askel-risti-eteen-taakse-hyvähyvä-jaksaa-jaksaa!!! -ei ole tanssimista
Vai otanko seuraavalla kerralla baarikn mukasn steppilaudan hyvähyväjaksaajaksaa!!
 
Mies86:n kommentti auttoi ymmärtämään niitä joitakin (rasittavia) miehiä baarissa...kuvitellaan että olen seuraa vailla kun tanssin koko illan, laittautuneena tietenkin. Mutta en ole. Olen varattu ja olen pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Ja rakastan tanssia. Harrastan sitä, mutta niitä taitoja ei baareissa varsinaisesti pääse näyttämään. Siellä tanssiminen on oma juttunsa.

Laittautuminen on kivaa, hyvältä näyttäminen on kivaa (ja siis hyvältä, EI halvalta enään tässä kolmenkympin kynnyksellä...) ja tanssiminen on mahtavaa. Väitän myös olevani kohtuullisen hyvä siinä :)

Ei tartte ymmärtää :) Olen siellä viettämässä aikaa kavereiden kanssa, en hakemassa ymmärrystä keneltäkään.
 
"Niina"
[QUOTE="vierailija";29383086]Ehkä just kaikkein säälittävintä. Kerran vuoteen baarissa, ketkutetaan jokaiselle kaksjalkaiselle, juodaan itsenäs kauniiksi ja kuvitellaan et baarimikko tai portsari haluaa just mut! Luoja, että hävettää![/QUOTE]

No pysy kotona jos noin nolottaa. Paljon, paljon säälittävämpää olisi ketkuttaa baarissa joka viikonloppu ja olla epätoivon vimmalla niin pahasti seuraa vailla, että kuka tahansa kelpaa. Sitäpaitsi portsarien ja baarimikkojan ammattitaitoon kuuluu olla olematta nyrpeitä paskiaisia, joten jos joku ystävällisyydestä tai jopa pikku flirtistä saa hyvän mielen, niin miten se on sulta pois?
 
:popcorn:

Itsehän en tanssi enkä käy tanssipaikoissa vaan enempi klubeilla keikoilla mutta jos joku tykkää niin käyköön, ei se multa ole pois

Tosin on kyllä aika kamalan näköistä kun varsinkin pikkujouluaikaan näkee keski-ikäisten eukkojen "joraavan" tuhannen päissään eli heilutetaan persettä jalat levällään, huidotaan kädet ilmassa ja välillä huudetaan Wuhuu. Pahimmat pitää vaivautuneita nuoria miehiä tanssitankonaan. Siitä tulee myötähäpeä. Tanssia voi mutta sen voi tehdä tyylillä
 

Yhteistyössä