En voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät pidä eläimistä

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minäkään en siedä toisten lapsia, mutta eläimet ovat ihania.

Sikäli ymmärrän, jos joku ei pidä eläimistä, koska jotkut voivat esimerkiksi pelätä niitä. Pelko taas tunnetusti näkyy monesti vihana.

Pidän eläimistä, mutta pidän myös joistain lapsistakin. Molemmissa on kuitenkin tapauksia joista en pidä, sillä en voi sanoa pitäväni kaikista eläimistä ja kaikista lapsista, tapauskohtaisesti.

No niin no. Meillä on vaihdossa filippiiniläinen 21 vuotias nainen. Hämmästyin ja kauhistuin kun tuli puheeksi ruoka. Niillä syödään koiranlihaa ihan arkisesti että juhlapäivinä.
Että olin kauhuissani näin kissa ja koiraihmisenä :eek:

Mutta ymmärrän ihmisiä jotka ei tykkää eläimistä :saint:

empatiakyvytön
Mä en tykkää eläimistä mutta RAKASTAN lapsia, niin omiani kuin muidenkin. Kissat on oikeestaan ainoita eläimiä joista pidän tai edes siedän lähelleni, mutta esim. koirat on ihan kauheita enkä ymmärrä koiraihmisiä yhtään. Ne haisee, kuolaa ja niistä lähtee karvoja. Yäk.

Pystyn kyllä ymmärtämään ihmisiä jotka eivät pidä lapsista, mutta niitä jotka pitävät eläimistä en tajua yhtään...

Alkuperäinen kirjoittaja empatiakyvytön:
Mä en tykkää eläimistä mutta RAKASTAN lapsia, niin omiani kuin muidenkin. Kissat on oikeestaan ainoita eläimiä joista pidän tai edes siedän lähelleni, mutta esim. koirat on ihan kauheita enkä ymmärrä koiraihmisiä yhtään. Ne haisee, kuolaa ja niistä lähtee karvoja. Yäk.

Pystyn kyllä ymmärtämään ihmisiä jotka eivät pidä lapsista, mutta niitä jotka pitävät eläimistä en tajua yhtään...
Taitaa tuo toimia toisinkinpäin...
Kuitenkin jossain uskonnoissa lehmä on pyhä eläin ja sika taas syömäkelvoton, niin ne varmaan arvostaisivat kovasti kun niille tarjottais aitoa sika-nautaa päivällisellä :D

tinkerbell
Alkuperäinen kirjoittaja empatiakyvytön:

Musta kakarat metelöi, kuolaa, sekoittaa kaikki paikat ja ovat inhottavia takkuisine tukkineen ja ruokamössöisine naamoineen :x.

liinu
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja No huh.:
Tää on kyllä ihan omituinen keskustelu, ihan niinku eläimet ja lapset jotenkin vertautuis toisiinsa... !?!
Kyllä joillekin ihmisille se eläin on kuin lapsi!
Näin. Tunnen naisen, joka ei voi saada koskaan lapsia ja koira on sille aivan kuin oma lapsi :heart:.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Moni nainen muuten kasvaa ainakin koiravihaajaksi kun ensimmäinen herranterttu on puskettu pihalle. Oletteko huomanneet?
Ja moni vanhempi "tartuttaa" sen oman eläin/koirapelkonsa niihin lapsiinkin mikä on huono juttu.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja No huh.:
Tää on kyllä ihan omituinen keskustelu, ihan niinku eläimet ja lapset jotenkin vertautuis toisiinsa... !?!
Kyllä joillekin ihmisille se eläin on kuin lapsi!
Näin. Tunnen naisen, joka ei voi saada koskaan lapsia ja koira on sille aivan kuin oma lapsi :heart:.
Minulla on myös muutama lapseton pariskunta joille koira/koirat on kaikki kaikessa.

Yhteistyössä