En voi uskoa että saan tytön <3 kolmen pojan jälkeen rv 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "unna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
25 lisää vielä. Mä odotin meidän neidistä samanlaista, kun itse olen ollut... Että ei kiinnosta mitkään röyhelöt ja rimpsut ja että leikkii poikien kanssa. Joo, poikien kanssa kyllä leikki, mutta on niin prinsessa, kun vaan voi olla! ;) Itsellä on todella ollut opettelemista noihin koruihin ja tietynlaisiin vaatteisiin. Ne kun pitää olla tietynlaisia! ;D

[QUOTE="Vieras";25828298]Paljon Onnea!! :)

Ehkä tosiaan kannattaa odottaa vielä, josko se sitten kuitenkin on poika. ;) Kyllä on kuullut myös sellaista, että on sanottu, että selvä poika ja sit se vauva onkin ollut tyttö... Meillä kahden pojan jälkeen tuli tyttö (en kysynyt ennen, vaan vasta synnytyksen jälkeen tiesin asian. Hiukan sellanen tyttö olo oli itellä, kun poikien kohdalla on ollut heti olo, että poikia nämä on:)) ja kyllä tyttöjen maailman on niiiin erilaista, kun poikien... Poikien maailma on kauheen selkee ja suora, tyttöjen ei niinkään. Yhtä rakkaita ovat kaikki!! <3 Tyttö on kyllä selkeesti isin tyttö.[/QUOTE]

Näin mäkin olen ymmärtänyt sukulais tytöstä (lasten serkusta)
Tai mulle on sanottu että ole tyytyväinen pojasta kun tyttöjen kans on yhtä taistoo koko ajan.
Mulla on itellä 2v poika ja serkkutyttö 2½v ja kyllä nuo ovat kun yö ja päivä. Mun poika on hiljanen omia leikkejä leikkivä,mutta tällä tytöllä oli jatkuvasti joku draama show käynnissä. Oli pakko ottaa se lelu millä mun poika leikki,kävi tökkimässä ja jos ei saanut samaa lelua niin alko kiljuun täyttä huutoo.

Ja joku tossa laitto että jos se tyttö ei ookkaan tyttömäinen ,eikä leiki tyttöjen juttuja niin ei se haittaa täältä löytyy kyllä autoja yhden tytönkin leikkiin =) Se vaan on kiva saada se tyttö vaikka se sit oliskin vaika se poikatyttö =)

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;25828325:
Mä sain kolmen pojan jälkeen myös tytön. :) Ja sitten taas kolme poikaa. Rakas on työ tyttönen, mutta ihan yhtä rakas olisi ollu poikakin. Eli en ois pettynyt seitsemään veljekseenkään. :)

<3 <3 <3 Onnea pojista ja tytöstä.
Meillä on suvussa kamalan tärkeetä että mä saan sen tytön,mulle kyllä kelpaa myös poika ei me sen takia tässä lasta tehdä että yritetään jompaa kumpaa sukupuolta.
neljään tämä nyt kuitenkin jää eikä yhtään enempää tule eli senkin takia olisi ollut kiva jos se tyttö nyt tulisi.
Mein suvut vaan on sit että toivottavasti nyt saatte sen tytön ym

[QUOTE="vieras";25829916]Mielestäni sairasta tämä tyttövouhotus. Pojalla ei ole näköjään joidenkin naisten mielestä mitään arvoa.[/QUOTE]

Tätä minäkin! Ja mitä se kenellekään sukulaiselle kuuluu kumpi sieltä tulee. Menkööt muualle vouhottamaan. Eikös tärkeintä ole että sieltä syntyy LAPSI ja kaikenlisäksi terve.

Yhteistyössä