En voi uskoa että saan tytön <3 kolmen pojan jälkeen rv 25

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "unna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"unna"

Vieras
Oon niin sekasin :))

Mutta koko aika pelko perseessä että mitä jos sieltä kuitenkin tulee poika enkä uskalla nyt ajatella että tyttö olisi tulossa saatika että uskaltaisin ostaa tytön vaatetta (kova mieli tekisi mutta aattelen että jos annan itelleni mahdollisuuden ostaa tytön vaatetta niin syntyykin poika.

Ultrassa viime viikolla rv 24 jo toistamiseen eri lääkäri sanoi että tytöltä näyttää.
Saatiin ultra kuva jossa näkyy 2 viivaa (??) Kun netissä luin että 3 viivaa pitäisi näkyä vai olisko kuitenkin että se keskusta on se kolmas viiva?? en tiä.
Jokatapauksessa ultrakuvassa ei ole kyllä mitään samaa mitä olen noissa omissa pojissani tottunut näkemään :) (paitsi yks poika joka oli jalat ristissä viimisiin viikkoihin asti)

Onnea!
Itsekin onnesta ymmyrkäisenä kun kahden pojan jälkeen kätilö ilmoitti ettei poikaa ole tulossa. Siitä meninkin sitten suoraan mekkokauppaan:) ja nyt tuossa sitterissä tuhisee kolmikuinen tyttö mekko päällä.

Hauskaa seurailla näitä, joilla on vain yhtä sukupuolta.
Se vastakkaisen sukupuolen lapsi rohmuaa kaiken huomion sukulaisilta, ystäviltä ja jopa vanhemmilta itseltään.

Onneksi tilanne tasoittuu, kun huomataan, että ihan yhtä rakkaita ne aiemmat tytöt/pojat ovat.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Kiitos :)
Vaikka en minä kyllä tässä uskalla nauttia tytöstä kun aattelen että jos se pettymys on sitten kova jos poika tuleekin.

Miten tietääkö joku noista viivoista enemmän? Onko pojilla viivoja? (T

[QUOTE="unna";25827501]Kiitos :)
Vaikka en minä kyllä tässä uskalla nauttia tytöstä kun aattelen että jos se pettymys on sitten kova jos poika tuleekin.

Miten tietääkö joku noista viivoista enemmän? Onko pojilla viivoja? (T[/QUOTE]

Mitä ihmeen viivoja??

• Tykkää
Reactions: fortunate

Miten tietääkö joku noista viivoista enemmän? Onko pojilla viivoja? (Tyhmä kysymys varmaan kolmen pojan äidiltä) Meillä on kahdesta pojasta näkyneet sekä pampulat että nakki törässä että siihen on vaan kätilöt sanoneet että selvä poika ja tyttöö ei tee tekemälläkään.

Niin olin sit ihan ymmälläni kun viime viikolla alettiin puhuun jostain viivoista ja ultra kuvasta itekkin sit tajusin mistä viivoista puhu.
Mutta nuo ultrat on niin hämyssä kun en oikein muista mitä sanottu. Olen ollut itse koko ajan poika kannalla ja aatellut että ainut joka hameita tulee käyttämään olen minä =)

ynnä= unna.. Nyt ei enään kirjotuskaan onnistu.

Pakko käydä jokavälissä kattomassa ultra kuvaa ja varsinkin se sukupuoli.. En vaan voi uskoa tätä ihmettä =)

Älä nyt ihan vielä mekkokaupoille ryntää..Mulla on useammallakin kaverilla käynyt niin, että 99% varma tyttölupaus onkin osoittautunut lopulta pojaksi. Yhdelle oli jopa useampi eri kätilö ja lääkäri lupaillut tyttöä ja tietysti olivat hommanneet vaaleanpunaista vaatetta kaapit täyteen ja pikkusisaruksille (poikia tietysti) oli jo puhuttu kuukausitolkulla pikkusiskosta, joka pian syntyy...Ja kas, poikahan se lopulta oli sekin...

Onnea raskaudesta!! Ja siunausta loppumatkalle vielä kovasti. :) ps. on sulla kyllä komea kolmikko kotona jo valmiinakin <3 Ihan tässä vauvakuumetta taaaaaas kerran pukkaa.. voi kyynel kun tietää ettei vaan ole mahdollista moneen vuoteen..

[QUOTE="Maatushka";25827813]Meille ei puhuttu ultrassa viivoista vaan hampurilaisesta jota häpyhuulet kuulemma muistuttaa.[/QUOTE]

Mulle sanottiin kuopuksen 4d ultrassa että sukupuolielin on kuin pallo ja jos se pallo on halki, eli viiva keskellä on vauva tyttö. ja viiva oli ja tyttö tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja tytön ja pojan äiti;25827478:
Hauskaa seurailla näitä, joilla on vain yhtä sukupuolta.
Se vastakkaisen sukupuolen lapsi rohmuaa kaiken huomion sukulaisilta, ystäviltä ja jopa vanhemmilta itseltään.

Onneksi tilanne tasoittuu, kun huomataan, että ihan yhtä rakkaita ne aiemmat tytöt/pojat ovat.

en vaihtaisi ikinä noita ihania poikiani,eikä haittas vaikka veljes rykelmä jatkuu
mutta kun on tässä ollut poikien maailmassa sotaukkojen,pyssyjen,legojen,autojen junien maailmassa + jalkapallo
niin kyllä mä tykkäisin että tulis se tyttö olis sit vähän kun niitä tyttöjen juttuja.
Toisaalta en ole ite ollut mikään kiltti tyttö ja aina äänessä että jos on tyttö niin toivottavasti ei olis yhtä tempperamenttinen kun äitinsä =)
Meillä kun on pojillä isänsä rauhallinen luenne. (paitsi tuolla 5v pojalla joka on äänekäs tapaus)

[QUOTE="Maatushka";25827813]Meille ei puhuttu ultrassa viivoista vaan hampurilaisesta jota häpyhuulet kuulemma muistuttaa.[/QUOTE]

Oliko tämä "hampurilais" veikkaus oikein? tuliko tyttö vai onko vielä masussa?

[QUOTE="unna";25827873]en vaihtaisi ikinä noita ihania poikiani,eikä haittas vaikka veljes rykelmä jatkuu
mutta kun on tässä ollut poikien maailmassa sotaukkojen,pyssyjen,legojen,autojen junien maailmassa + jalkapallo
niin kyllä mä tykkäisin että tulis se tyttö olis sit vähän kun niitä tyttöjen juttuja.
Toisaalta en ole ite ollut mikään kiltti tyttö ja aina äänessä että jos on tyttö niin toivottavasti ei olis yhtä tempperamenttinen kun äitinsä =)
Meillä kun on pojillä isänsä rauhallinen luenne. (paitsi tuolla 5v pojalla joka on äänekäs tapaus)[/QUOTE]

Niin, pakko nyt todeta tähän, että mistäs tiedät, millainen tyttö sieltä tulee ja millaiseksi hän kehittyy? Ei kannata ihan liikaa normittaa häntä jo valmiiksi, voi tulla pettymyksiä äidille, jos kovasti sitä nukeilla leikkivää kilttiä prinsessaa odottaa.

Paljon Onnea!! :)

Ehkä tosiaan kannattaa odottaa vielä, josko se sitten kuitenkin on poika. ;) Kyllä on kuullut myös sellaista, että on sanottu, että selvä poika ja sit se vauva onkin ollut tyttö... Meillä kahden pojan jälkeen tuli tyttö (en kysynyt ennen, vaan vasta synnytyksen jälkeen tiesin asian. Hiukan sellanen tyttö olo oli itellä, kun poikien kohdalla on ollut heti olo, että poikia nämä on:)) ja kyllä tyttöjen maailman on niiiin erilaista, kun poikien... Poikien maailma on kauheen selkee ja suora, tyttöjen ei niinkään. Yhtä rakkaita ovat kaikki!! <3 Tyttö on kyllä selkeesti isin tyttö.

Yhteistyössä