En voi ottaa Vesa-Matti Loiria tosissani :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Littledeath
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taas en voi sille mitään että mua kuvottaa kun ei edes kunnolla kävele kun on niin lihava. Vaikka on oikein laihduttanutkin.
Mun on kovin vaikea kuvitella sitä palleroa taitavana rakastajana kuten naiset häntä kehuu.

[QUOTE="Jep";27261001]Mä taas en voi sille mitään että mua kuvottaa kun ei edes kunnolla kävele kun on niin lihava. Vaikka on oikein laihduttanutkin.
Mun on kovin vaikea kuvitella sitä palleroa taitavana rakastajana kuten naiset häntä kehuu.[/QUOTE]

Mä taas luulen, että Loiri ei taitais sua edes huomata saatikka kiinnostua, joten ei hätää. :D

Osaa se laulaa, tai paremminkin, on osannut. Mulle tulee myös nykyään kuolokorinat mieleen, valitettavasti. Jotenkin se on laulajana ollut aina niin vakava, että ihan tosissaan sen on ottanut. Kuselan roolia lukuunottamatta.

Nyt kun menee sarjana telkussa Uuno armeijassa, niin ihmetyttää kovin miten sitä on joskus jaksanut pitää hauskana.

Mä en osaa nähdä siinä kuolonkorinaa muistuttavassa tulkitsemisessa mitään hienoa. Saa kivittää.

Mietin kuule ihan samaa. Joka kerta, kun sen tekarit lonksahtaa, mua puistattaa. Se vain on jotenkin järjettömän säälittävä laulaja. En näe hänessä suurta tulkitsijaa, vaan ison itkevän norsun vaikertamassa kurjuuttaan liian pienellä tuolilla.

Työkaveri maksoi konserttilipustaan 50€. Järjenvastaista.

*kivittäkää*

Yhteistyössä