Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulee vaan aina mieleen että Uuno Turhapuro laulaa..Ja kohta tekee jotain idioottimaista.
Mä en osaa nähdä siinä kuolonkorinaa muistuttavassa tulkitsemisessa mitään hienoa. Saa kivittää.
Ei voi kukaan kivittää sua sun mielipiteestä. Tai näytä mulle yksi ihminen joka tykkää kaikista ja kaikesta.
Näyttelijänä on kyllä hyvä.
Miettikää jos Taalasmaan Seposta tai Laitelan Ismosta tulis oikeita laulajia![]()
Osaa se laulaa myös.Tosin riippuu aivan kappaleesta,onko se ollenkaan Veskun tyylinen tai "näkönen"..Se tuomittuna kulkemaan on mun yks lemppari..Lapin kesä myös.
Osaa se laulaa, en mä sillä, mutta mulle vaan tulee aina Uuno Turhapuro mieleen.
Mä en osaa nähdä siinä kuolonkorinaa muistuttavassa tulkitsemisessa mitään hienoa. Saa kivittää.
Näyttelijänä on kyllä hyvä.
Miettikää jos Taalasmaan Seposta tai Laitelan Ismosta tulis oikeita laulajia![]()
Niin siis Vesa-Matti Loiri on oikea henkilö, Taalasmaan Seppo ja Laitelan Ismo taas fiktiivisiä hahmoja. Mikä siis sun poinntisi oli tässä kommentissa?