V
"vieras"
Vieras
meillä 1kk ikäinen vauva joka heräilee 2-3h välein syömään myös yöllä. Minä en saa syöttöjen välissä kunnolla unta, vaikka olen kuoleman väsynyt. Torkahtelen välillä ja lopulta nukun yössä yhteensä ehkä 3h. Aamulla olen ihan yhtä väsynyt kuin illalla nukkumaan mennessä ja kun yritän nukkua päiväunia pyörin vain levottomasti sängyssä saamatta unta, vaikka mies hoitaisi ja syöttäisikin vauvaa pumppaamallani maidolla sillä aikaa.
Tämä väsymys alkaa vaikuttaa jo kaikkeen, pää on kipeä jatkuvasti ja olen tosi surullinenkin, itkeskelen kaikesta ja en jaksa olla iloinenkaan oikein mistään kun vaan väsyttää kokoajan. Mitään unilääkkeitä en uskalla ottaa kun pelkään etten sitten herää vauvan itkuun. Mies lähtee maanantaina työmatkalle kahdeksi viikoksi joten jään vielä kaikenlisäksi täysin yksin..
Tämä väsymys alkaa vaikuttaa jo kaikkeen, pää on kipeä jatkuvasti ja olen tosi surullinenkin, itkeskelen kaikesta ja en jaksa olla iloinenkaan oikein mistään kun vaan väsyttää kokoajan. Mitään unilääkkeitä en uskalla ottaa kun pelkään etten sitten herää vauvan itkuun. Mies lähtee maanantaina työmatkalle kahdeksi viikoksi joten jään vielä kaikenlisäksi täysin yksin..