En vissiin kestä kritiikkiä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mollamaija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mollamaija"

Vieras
Mieheni arvosteli takamustani tänään. Hän sanoi, että "se on niin pehmeä nykyään. Ihan ku pullataikinaa. Mulla se syöty pulla tulee tuolta ulos, ja sulla se vissiin jää sinne!" ja naurut päälle.

Oikeasti, mulla tuli veet silmiin, sanoin et haista v... idiootti, ja lähin vetämään.
Joo, ihan niinku en tietäis, että oon lihonu, paino noussu raskauden alkuun nähden 12kg (nyt viikkoja 33) enkä ole timmissä kunnossa enää mistään kohin..Niin silti tarttee sanoa tuommosta!

Ja sitte se aina esim. saunan jälkeen sohvalla puristelee mun reisiä, ku niissä on selluliittia.. Oon sanonu sille,ettei tartte muistuttaa, ihan ku en ite tietäis!!

Siis eikö ne tajua kuinka loukkaavaa tuo on!? Ja kuinka pahalta se tuntuu!

Esikoisen syntymän jälkeen laihdutin 11kg raskauskiloja. Eli kyse ei oo siitä, ettenkö urheilis tms..

En tiiä. Olenko sitte liian herkkä vai mitä...:(

Mä suhtautuisin tuollaiseen huumorilla. Heitetään miehen kanssa hervotonta lehmä- ja Muumi-läppää mun muhkeasta olemuksestani :)

Joku toinen taas ei tykkää, ja jos puolisolle on siitä sanottu niin kyllä hänen pitäisi ymmärtää olla vitsailematta niistä asioista.

Mä suhtautuisin tuollaiseen huumorilla. Heitetään miehen kanssa hervotonta lehmä- ja Muumi-läppää mun muhkeasta olemuksestani :)

Joku toinen taas ei tykkää, ja jos puolisolle on siitä sanottu niin kyllä hänen pitäisi ymmärtää olla vitsailematta niistä asioista.

Se on eri juttu jos miehen kanssa yhdessä lähdetään vitsailulinjalle. Ap.n mies ei mielestäni vitsaile vaan vittuilee.

Oon monesti sanonu, että en halua kuunnella tuollaista huumoria, koska se ei naurata minua -päinvastoin.
Ei kai sillä sitte oo mitään merkitystä mitä minä ajattelen.

Ihan niinku sitä huviksensa ja iloksensa vain olis tämmönen junttapulla. No, onneksi enää reilu kuukausi... Sit pääsee laihduttamaan ja OMIIN vaatteisiin :)

Se on eri juttu jos miehen kanssa yhdessä lähdetään vitsailulinjalle. Ap.n mies ei mielestäni vitsaile vaan vittuilee.
Kyllä mun mieskin joidenkin mielestä vittuilee - olisi kuulemma pitänyt heittää se pihalle, kun se sanoi "ammuuuuu!" kun vaihdoin vaatteita. Mutta pointti on se, että MINUA se ei haittaa. Osaan itsekin vääntää vitsiä tästä raskauskropastani, enkä ylipäätään loukkaannu juuri mistään vaan naurahdan vaan.

Ap:n ei siltikään tarvitse miehensä sanomisista tykätä. Mutta kai mä saan olla loukkaantumatta vaikka oma mieheni vastaavaa heittääkin?

• Tykkää
Reactions: Lex
[QUOTE="Mollamaija";25615060]Oon monesti sanonu, että en halua kuunnella tuollaista huumoria, koska se ei naurata minua -päinvastoin.
Ei kai sillä sitte oo mitään merkitystä mitä minä ajattelen.

Ihan niinku sitä huviksensa ja iloksensa vain olis tämmönen junttapulla. No, onneksi enää reilu kuukausi... Sit pääsee laihduttamaan ja OMIIN vaatteisiin :)[/QUOTE]
Sano äijälles että sinä oot ehkä junttapulla, mutta hän on pösilö - ja sä voit aina laihduttaa, miehen ongelma taas on pysyvämpää laatua :p

Ja se on varmaan mukavaa, jos yhessä pystyy vitsailemaan siitä, mutta mun itsetunto ei jousta nuin paljoa.

Ja todellaki, se on vittuilua.. Sit vaan itellä on niin hias sytytys, etten keksi ikinä mitään nasevaa takasin, aina vaan meinaa itku tulla ja sitte pitää lähtiä suttaamaan siitä :/
Ja sit pitää osottaa mieltä..

Kyllä mun mieskin joidenkin mielestä vittuilee - olisi kuulemma pitänyt heittää se pihalle, kun se sanoi "ammuuuuu!" kun vaihdoin vaatteita. Mutta pointti on se, että MINUA se ei haittaa. Osaan itsekin vääntää vitsiä tästä raskauskropastani, enkä ylipäätään loukkaannu juuri mistään vaan naurahdan vaan.

Ap:n ei siltikään tarvitse miehensä sanomisista tykätä. Mutta kai mä saan olla loukkaantumatta vaikka oma mieheni vastaavaa heittääkin?

Tottakai saat olla loukkaantumatta. Mun pointti oli se että te olette miehes kanssa yhteisymmärryksessä vitsailulinjalla, vaikka jonkun toisen mielestä se vittuilua mieheltäs olisikin. Ihan kuten itse sanoitkin, ap:n ei tarvi miehensä sanomisista tykätä.

[QUOTE="Mollamaija";25615106]Haha, Anatolia, toi oli huippu!! Ja käytän kyllä suraavan kerran!! :D Kiitoksia!! :)[/QUOTE]
Ollos hyvä :D

Voitaisiin porukalla keksiä lisää vastaavia juttuja, joilla voit näpäyttää miestä...saa nähdä onko sen mielestä ollenkaan hauskaa kun vitsailun kohteena onkin hän itse.

mun mies totesi tossa yks päivä,kun oltiin kaupasta tulossa,että raskauden takia sun takapuoli roikkuu :D no kyllä varmaan,kun en oo päässy kunnon hikitreeneihin sitten viime syksyn :snotty:
yleensä ottaen mun mies toivois että mä oisin isompi kokoisempi,mutta onneks miehen mielipiteellä ei ole väliä siinä asiassa :xmas:

Veikkaan että meidän tapauksessa miehellä on niin hyvä itsetunto, ettei hän pidä minään minun kuittailuita hänestä tai hänen ulkonäöstään. Noo, aina sitä voi yrittää! :)

Minä oon kans huomannu itelläni että takapuoli roikkuu. Tottakai, ku ei pysty urheilemaan! Kyllä se siitä sitte taas piukkenee ku alkaa vaunuja työntää keväällä! :)

Bonaire, koska sulla on LA, kun oot syksyllä lopettanu urheilun? Minäki lopetin sillon, kun tuli pahoinvoinnit, väsymykset ym kivat...Tais olla syyskuuta. LA maaliskuun lopussa.

Yhteistyössä