[QUOTE="vieras";28116338]No meillä ei oltaisi lähdetty mihinkään etelän lomille jos kerran rahat on noin finaalissa. Lapsiperheellä pitäisi aina olla säästössä rahaa yllättäviin menoihin, joita juurikin nuo pesukoneen hajoamiset ym. on. Ja oikein "kaiken huipuksi" tulee kaikenmaailman laskuja...Se on kyllä tosi kumma juttu, kun meille ei ole KOSKAAN tullut mitään yllättäviä laskuja. Kyllä mulla on aina tiedossa tarkkaan mitä olen tilannut/ostanut...Ja joo, ei meillä kyllä lainaa oteta sen takia, että muksut pääsee koulussa kerskumaan lomamatkoillaan...Loputon suo teillä kyllä edessä jos siihen olette lähteneet...[/QUOTE]
Siis WAU, kyllä te ootte sitten hyviä! Tässä sädekehä, ole hyvä. (me olemme hyviä taloudenpitossa joten siitä mussutus on turhaa) Mepä olimme NIIN tyhmiä, että ei millään tajuttu, että minä joudun sairaalahoitoon > tulot romahti koska olin vaan osa-aikatöissä ja tuolloin olin hoitovapaalla. Lapset joutui tietenkin hoitoon, koska ei mies voinut jäädä pitkäksi aikaa kotiin, jolloin menetin kht-tuen ja palkan ja sain tilalle todella, todella pienen sairaspäivärahan ja päälle tuli vielä sairaalalaskut. Kyllä vaikeutti taloutta ihan hemmetisti.