En vaan saa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälittävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säälittävä

Vieras
Olen 25-vuotias nainen. Neitsyys meni 19- vuotiaana (vanha olin, tiedän...).
En ole koskaan saanut orgasmia, en ollut edes lähellä. Seksi tuntuu todella hyvältä ja ihanalta, mutta haluaisin tietää miltä tuntuu saada orgasmi.
Itsekseni olen kokeillut, en vaan osaa esim. klitoristani hieroa niin että kokisn jotain mielettömiä viboja. Jos poikaystäväni hieroo, aluksi tuntuu hyvältä, kunnes tuntuu, että menee "yli" eli hieronta ei enää tunnu mukavalta vaan pikeminkin epämiellyttävältä.
Olen sinut vartaloni kanssa ja tunnen paikkani mielestäni melko hyvin, en tiedä missä on vika..
Kai sitten jotenkin jännitän tai jotain.

Ai että miltäkö se orgasmi tuntuu...No aluksi sen vain aavistaa että, se on tulossa, sellainen ihana kutkuttava olo koko kropassa ja sitä jää kuin odottamaan...Kaikki muut asiat maailmasta ns katoavat...jää vain se kasvava ihana odotuksen tunne...riippuu nyt tekeekö sen itse vaiko rakastellessa...Mutta jos nyt oletetaan vaikka että rakastellessa, niin muuta ei edes ajattele kuin sisällään kyntävää kullia ja sen antamaa hekumaa...ihanaa kiimaa ja sitä huumaa, mikä valtaa mielen kokonaan.

Itselläni orgasmi ikäänkuin tulvahtaa ylitseni, pillu sykkii ja koko kropan ylitse valuvat väreet peräjälkeen, kostun yleensä paljon...minä ejakuloinkin...mutta normaalisti vain jos saan pari kolme orgasmia peräkkäin...Alavatsaakin nipistelee ja tuntuu kuin räjähtäisin kokonaan atomeiksi, kuin elohopea kuumemittari pudotettaisiin lattialle, pienet pisarat sinkoilisivat ympäriinsä ja kestää tovin, ennenkuin ne taas sulautuvat yhteen.Samoin kestää minunkin hetkisen saada ajatuksiani kasaan.

Se on yksinkertaisesti sanottuna ihaninta mitä tiedän...ja sen jälkeen on pakko saada lisää kullia...ja jos rakastelu kestää voin saada pitkälle yli toistakymmentä orkkua.Kun taas klitoris orgasmin jälkeen on pidettävä selvästi pidempi tauko, mutta senkin jäkkeen pelkkä nainti on ihanaa...aah...Voi sinua, jäät todella paljosta vaille...Olen aidosti surullinen puolestasi...Mutta et sinä sentään säälittävä ole...höpsis...Meitä on joka junaan ja asemallekin jää osa....Hymyä huuleen ja nauti muuten seksistä! =)

ps.en minäkään ennen saanut orgasmia yhdynnässä, vasta nyt aikuisella iällä olen sen oppinut saamaan, ja nykyinen ihana mieheni..on aivan uskomaton rakastaja, ei varmasti vähäisin syy siihen...ja usko minua, otan siitä kaiken irti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja säälittävä:
Olen 25-vuotias nainen. Neitsyys meni 19- vuotiaana (vanha olin, tiedän...).
En ole koskaan saanut orgasmia, en ollut edes lähellä. Seksi tuntuu todella hyvältä ja ihanalta, mutta haluaisin tietää miltä tuntuu saada orgasmi.
Itsekseni olen kokeillut, en vaan osaa esim. klitoristani hieroa niin että kokisn jotain mielettömiä viboja. Jos poikaystäväni hieroo, aluksi tuntuu hyvältä, kunnes tuntuu, että menee "yli" eli hieronta ei enää tunnu mukavalta vaan pikeminkin epämiellyttävältä.
Olen sinut vartaloni kanssa ja tunnen paikkani mielestäni melko hyvin, en tiedä missä on vika..
Kai sitten jotenkin jännitän tai jotain.

Kyllä jonain päivänä onnistut saamaan orgasmin.Ota vaan rennosti.Tutkiskele itseäsi lisää,silloin olet oikealla tiellä saamaan orgasmin.Anna mielikuvitukselle myös tilaa.Jotain fantasioita avuksi.

Mutta samalla pitää muistaa, että jokainen ihminen tuntee orgasmin vähän erilailla. Jos varrataan tuota Leenan kuvausta toiseen ääripäähän, niin se on valtava.
Ensinnäkin sitä ei tule pelkästään klitoriksen kautta, vaan emättimen kautta. Vaikka eihän sillä ole väliä mistä tulee kunhan jostakin. Tunne on myös hyvin lievä. Pientä sykettä on havaittavissa. Pieni yhkäisy kuuluu, jota tuskin kahta metriä kauemmaksi kuulee. Kääntää pään mieheen päin, jotta mies voi työntää kielen suuhun. Tuon on muutamassa sekunnissa ohi, jonka jälkeen keho alkaa kutiamaan jokapaikasta, eikä miehen koskettelua enää kaivata.
Ap:n kuvauksesta tuli mieleen, voiko hänelläkin olla tuo orgasmin tunne hyvin lievä. Koska hän tuntee hyvänolon tunnetta, joka laantuu. Voiko tuon laantumisen aikana tapahtua se lievä orgasmi? Alkaako sen jälkeen kaikki koskettaminen tuntua kutiavalta? Oppikaa ensin nauttimaan siitä lievästäkin.

Minusta sinun ei kannata noteerata tuota Leenan viestiä, koska hän kuuluu siihen pieneen ryhmään, jolle orgasmin saaminen on lastenleikkiä. Sinä puolestaan kuulut samaan ryhmään kuin minä, joille orgasmin saaminen on todella vaikeaa.

Olen ollut sängyssä noin 30 miehen kanssa ja vain kaksi on osannut suuseksin todella hyvin. Sormilla vain yksi mies on saanut minulle orgasmin (en edes itse saa sormillani minulle orkkua). Yhdynnässä en ole koskaan saanut orgasmia.

Tunsin itseni tosi epänaiselliseksi vuosikausia, kunnes ostin kokeeksi netistä seksikaupasta itselleni klitoriskiihottimen. Sen jälkeen taivas aukeni:)

Klitoriskiihottimet ovat paristokäyttöisiä ja ne siis tekevät pientä tärinäliikettä. Kädellä tärinän tekeminen ainakin minulla tarkoittaa sitä, että käteni ehtii väsymään kauan ennen kuin olen edes lähellä orkkua. Tuon lelun avulla saan orgasmin lähes aina.

Vaikeasti orgasmin saaville yli puolet klittavibroista on tehottomia tai paristot väsähtävät niistä heti. Kokeilemalla kuitenkin oppii sen, mikä sopii itselle.

Nykyään jos haluan orgasmin, niin minun pitää olla tarpeeksi halukas, miehen pitää jaksaa antaa esileikkiä ja minun pitää ottaa klitoriskiihotin mukaan yhdyntään. Parhaimmalta yhdyntä tuntuu esim. takaapäin, jolloin minulle jää tilaa pitää kädellä vibraa klitoriksellani. Mieheni laukeaa niin nopeasti, että minulla ei olisi koskaan mitään mahdollisuutta ehtiä mukaan orgasmiin ilman tätä lelua.

Toki voit silti treenata orgasmin metsästystä, vaikka tuo lelu olisikin. Mielestäni se kuitenkin rentouttaa ja vapauttaa suorituspaineista.

Tärkeintä on se, että rentoudut, olet tässä hetkessä etkä mieti sitä, että saatko orkun vai et. Nauti, nauti ja nauti. Kun olet riittävän rentona ja ajattelet jotain mahdollisimman seksikästä, niin olet lähempänä orkkua kuin koskaan ennen.

Ap halusi kylläkin tietää mille tuntuu saada orgasmi, joten kerroin oman kokemukseni...Toki sen saa heittää noteeraamatta...mutta käsittääkseni sana on vapaa??? Vai mitä, nimimerkki: kokemusta on?

Huhhuh...kateeksi käy, jos toiset noin helposti saavat orkkuja. Olen ajatellut tuota asiaa aika paljon. Miten on, saatteko orkun useinkin yhtäaikaa partnerin kanssa? Se jos mikä on mielestäni täydellistä, mutta valitettavan harvoin niin tapahtuu. Minusta tuntuu, että ongelmani on se, että keskityn liiaksi siihen, että partnerini olisi täydellisen tyytyväinen. Eli tyydytän häntä kaikin mahdollisin tavoin ja jään itse paitsioon. Mutta se on tietenkin oma vikani. En kykene olemaan itsekäs.

Näin meillä, mieheni antaa minulle muutaman orgasmin ja sitten tulee itse...aina se ei onnistu aivan yhtä aikaa, mutta usein kuitenkin.Sekin on ihanaa kun mies saa orgasmin siinä kun minulla on vielä omani "kesken" =)

Sama järjestys.
Pyritään siihen, että mies antaa minulle etumatkaa ja sitten hyppää itse pukille. Useimmiten pääsen ekana maaliin ja yleensä se, että nousen kaarelle orgasmista saa miehenkin laukeamaan.
On tietty käynyt niinkin, että miehen kiitolaukka vetää oikelta ohi ja silloin on vedettävä miekka ulos tupesta jäähtymään.

Alkuperäinen kirjoittaja seksihullu:
Huhhuh...kateeksi käy, jos toiset noin helposti saavat orkkuja. Olen ajatellut tuota asiaa aika paljon. Miten on, saatteko orkun useinkin yhtäaikaa partnerin kanssa? Se jos mikä on mielestäni täydellistä, mutta valitettavan harvoin niin tapahtuu. Minusta tuntuu, että ongelmani on se, että keskityn liiaksi siihen, että partnerini olisi täydellisen tyytyväinen. Eli tyydytän häntä kaikin mahdollisin tavoin ja jään itse paitsioon. Mutta se on tietenkin oma vikani. En kykene olemaan itsekäs.

Kuulostaa tutulta.Tein kaikkeni että naiseni sai orgasmeja.Sitten oman aktini huipensin.Jälkeenpäin olen tajunnut,tämä nainen oli aika kylmä.Ei hän minua tyydyttänyt koskaan.Kyllä hän nautti useista peräkkäisistä orgasmeista mutta minulle hän antautui jostain syystä.Minä tyydytin hänet,oman orkkuni eteen ahkeroin hyvällä tuloksella.Tyydytin meidät molemmat.

Olen 39 vee nainen. Sain ekan orgasmin 28 vuotiaana omin sormin. Nykyään kyllä jo oma mieskin saa mulle orkun aikaan. Mutta en ole koskaan saanut rakastellessa... Joten sitä odotellaan.. Joten odotahan sinäkin "säälittävä" vielä rauhassa...

Kyllä täytyy myöntää, että joskus on käynyt niin, että kun on oikein painanut duunia sen eteen, että nainen saa ja, kun sitä orkkua ei ole kuulunut, vaikka on kuinka liponut, sormeillut pilsetit ja peput, imenyt ja näplännyt nännit, dildottanut kaikkia aukkoja jne. niin siinä on omakin fiilis laskenut nin paljon, että sitten on saanut ihan oikeesti jyystää, että on saanut edes jotain tuleen. Kiihko on päässyt laskemaan ja omatkin melkein jää laukeamattomiksi.

Leena hyvä, kerroppa nyt kaikille kuinka tärkeät ovat nuo naisen omat ajatukset ja millaisia asioita kannattaa ajatella. Rentouden ja leikkimielen kautta ne hyvänolon tunteet saavutetaan.

Niinkun toiset sitten sanoo heti, ettei kannata noteerata noita Leenan juttuja, se kun saa niin helposti...yms... =(

Mutta älkää lukeko jos ei kiinnosta!

Minulle itselleni omat ajatukset ovat todella tärkeitä...riippuu tietysti aivan millä tuulella sattuu olemaan, joskus sitä ei edes tarvitse ajatella mitään...ei pysty, kun tekee niin hyvää.

Mutta noin yleensäkin rakastellessa, saatan kehitellä mieleeni jonkin leikin...ja normaalisti kyllä kerron sen miehelleni...sitä mukaa kun keksin sitä juttua...Miestäni kiihottaa aivan yhtä paljon kuin minuakin.Eivät ne mitään mahdottoman erikoisia ole ne ajatukset...sellaisia kiihottavia, sellaisia juttuja jotka takuuvarmasti toimivat meillä.Kaikilla on varmaan omat mieltymyksensä ja makunsa.

Sitten joskus on suloisen ihanaa vain sulkea silmät ja antaa miehen rakastella hitaasti ja nautinnollisesti...miettii ja ajattelee siinä samalla miten ihanalle se tuntuu...pienenpieni liike, sellainen viipyvä kiima joka alkaa valtaamaan mieltä saattaa antaa enemmän kuin arvaakaan.

Alussa, silloin kun tutustuimme se oli jotenkin outoa...en koskaan ollut tehnyt sitä, siis jutellut samalla pikkurivoja...mutta kun huomasin mieheni niistä kiihottuvan, ajattelin jatkaa ja sittten huomasin kiihottuvani itsekkin.Saatan saada ogasminkin puolet helpommin kun puhumme...varsinkin jos mieheni innostuu juttelemaan jotain.

Sekavaa...sitä on niin vaikeaa selvittää...jokaisen täytyy selvittää itse itselleen ne parhaat ajatukset ja tuntemukset....opetelkaa!

Kiitos leena, oikein hyvä kun uskalsitte.

Siinä ne asiat tulivat pähkinänkuoressa, jotka pitää olla ensin kunnossa.
Ajatelkaa puhukaa ja nauttikaa ihanasta tunteesta, niin se orgasmi tulee ihan itsestään. Ette edes pysty estämään sen tulemista vaikka yrittäisitte.
Vapautukaa tunteillenne.

Olen huomannut, että meillä ei kannata liian rivoja ajatuksia tuoda ääneen julki sängyssä, koska mies saa helposti yliannoksen douppingia ja sitten sitä joudutaan jäähylle, ettei ori karkaa maaliin ennen tammaa:-)

Tästähän virisi keskustelua. Mielenkiintoista.
Mulla on kyllä aika vilkas mielikuvitus, joten leikkejä ja fantasioita on ollut paljon :) Sekä yhdessä että erikseen. Ja rentonakin olen, ainakaan tietoisesti en ajattele että " Pakko saada!"
Yritän luottaa siihen että saan joskus =) Ei tämä nyt maailman vakavin asia ole, mutta kokemus, jonka haluaisin joskus vielä tuntea...edes kerran.
Ajattelin ostaa sellaisen klittasurruttimen..hieman epäilyttää, että miten se minulle toimii mutta aion olla avoimin ja uteliain mielin.
Tietysti sitä vaan miettii onko jotain fyysistä vikaa, vaikka varmaan on vaan henkistä. Joku lukko.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tästähän virisi keskustelua. Mielenkiintoista.
Mulla on kyllä aika vilkas mielikuvitus, joten leikkejä ja fantasioita on ollut paljon :) Sekä yhdessä että erikseen. Ja rentonakin olen, ainakaan tietoisesti en ajattele että " Pakko saada!"
Yritän luottaa siihen että saan joskus =) Ei tämä nyt maailman vakavin asia ole, mutta kokemus, jonka haluaisin joskus vielä tuntea...edes kerran.
Ajattelin ostaa sellaisen klittasurruttimen..hieman epäilyttää, että miten se minulle toimii mutta aion olla avoimin ja uteliain mielin.
Tietysti sitä vaan miettii onko jotain fyysistä vikaa, vaikka varmaan on vaan henkistä. Joku lukko.

hanki sellainen klittasurrutin, joka on yhdistetty miehen peenisrenkaaseen. Silloin se on yhteinen asia.