X
x
Vieras
Voi että..inhottavia asioita ovat.. en osaa muuta sanoa kuin että jaksamista kaikille ketkä tälläistä joutuvat kokemaan <3
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No niin. Nyt valitettavasti sinäkin olet sen tiedon alkujuurilla, että alkoholismi on sairaus. Ei kukaan maailman ihanin puoliso ja paras mahdollinen isä tarkoituksella juo perhettään, elämäänsä, työtänsä ja omaisuuttansa. Niin vaan silti alkoholistille käy. Heille se alkoholi antaa niin paljon, että saadakseen sen tunteen he ovat lopulta valmiita uhraamaan ihan mitä tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja oon nii väsyny:se onki isoin ongelma, että mieheni on maailman ihanin, paras mahdollinen isä, kaikki kotityöt tehään yhdessä, hoitaa lapsen ku minä töissä, sovitaan toisillemme täydellisesti,...ja sitte tulee tämä helvetin alkoholi puoli..ja valvon yöt jos se retkahtaa....ja mulla se ei oo mtn riippuvuutta, vaan aitoa rakkautta...niin paljon ollaan yhdessä käyti isoja asioita läpi, että rakkaus ei ole ku vahvistunu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:lle ei voi edes suositella kouluttautumista. On sen verran yksinkertainen ihminen, että ei mitään rajaa. Lisääntymistäkään ei enää voi kieltää, koska se on jo tapahtunut.