En vaan jaksa!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiiiiiin väsyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niiiiiiin väsyny

Vieras
Tässä oikeen kunnon valitusta..kun vaan johkain saa purkaa ku ei viiti seinillekkään huutaa ettei lapsi herää. 1v3kk pikkuneiti nukkuu, toinen syntyy kk päästä. mies ollu kokonaan erossa alkoholista puoli vuotta ja nyt sitte päättäny lähtä ottaan, puhelimeen ei vastaa ei mtn...helvetti mikä olo. Taustalla alkoholismia. pää hajoo, en voi mennä nukkuun.........

No niin. Tässä nyt perhe, missä perheen ongelmat ovatkin puolison aiheuttamia.

Oletan kuitenkin, että lapsenne on ihan ok.

Anteeksi, ei ollut tarkoitus piikitellä sinua, viitaten vain tuohon toiseen ketjuun.

Asiaan. Teillä on nyt tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko mies lähtee hoitoon tai eroatte. Ajankohta miehesi ratkeamiselle on varsin huono. Muistathan, että alkoholismi ei sinun rakastamisellasi parannu. Jos mies ei ole kykenevä haluamaan parantumista lähde, lastenne takia.

Otan osaa. Alkoholismi on sairaus mikä saisi kokonaan kadota maapallolta. Ja se todellakin on sairaus vaikka suurin osa ihmisistä pystyy alkoholia aivan normaalisti nauttimaan eikä se koskaan heille tuo minkäänlaista ongelmaa.hali

ehkä se istuu puhelimen kanssa jossain ja miettii vaan syvällisiä ja tuleeki selvänä kotiin, voisko käydä niin hyvin ? sanoiko että menee vetään pään täyteen ?

hän kotiutuu ennemmin tai myöhemmin.Ota rauhallisesti,hänellä ei ole hätää sua raivostuttaa ja raivostuttaa sekin ettet saa häntä kiinni,sulla on myös paine jonka halusit päästä hänelle purkamaan koska hän repesi.

RAUHOTU! mene nukkumaan! mulla stressi käynnisti ennenaikaset supparit joten usko mua,siirrä ajatukset muuhun!

ei se kotiin tuu koska ollaan tällä hetkellä erillä paikkakunnalla...se kotonansa käymäs, ite tulin sieltä eilen meidän kotiin. miehelläni ei ole enää mikään paha alkoholi ongelma, ennen vain tottunut murheisiinsa juomaan, niin sano lähtevänsä nollaan päänsä. mitenhän mä tän nuppini nollaisin? eka riidellään, mies häipyy juomaan ja akka hoitaa kotona lapsen. ahistaa vaan nii helkutisti...................

tuossa tilanteessa toivois että kello ois 12 seuraavana aamupäivänä.. :( :hug:
tai voi tainnuttaa itsensä jollai nuijanukutuksella.. i feel you !

mun äijä käy usein riehumaan kännissä.. tietää etteo alko sovi mut silti pitää välillä vetää yli äyräiden ja kun menee sen pisteen yli niin kuppi vaan menee nurin pelkästään kun näkeekin mut..

ykski kerta herätti mun umpiunesta että pystyis vaan räyhäämään ja paiskomaan tavaraa pitkin kämppää.. onneks ei lapset heräänyt mutta mulla meni kämpän siivoamiseen monta tuntia ukon sammumisen jälkeen.. ;(

ÄLÄ PÄÄDY minuksi !!!:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja HEI:
Sinullakin on vielä tilaisuus päätyä joksikin muuksi. Miksi et lähde?

Läheisriippuvaisuus on sairaus sekin. Sinuakaan ei kukaan muu voi parantaa, parantumisen on lähdettävä sinusta itsestäsi.

auts mikä tilanne, mieheni yleensä juo kavereitten kans jos juo, ja tulee yleensä selvinneenä vasta kotiin koska tietää satuttavan sillä mua helvetisti. vihaan alkoholia enkä itse käytä sitä ollenkaan. hän ei tahdo lapsemme näkevän häntä humalassa.

mun äijä käy usein riehumaan kännissä.. tietää etteo alko sovi mut silti pitää välillä vetää yli äyräiden ja kun menee sen pisteen yli niin kuppi vaan menee nurin pelkästään kun näkeekin mut..

ykski kerta herätti mun umpiunesta että pystyis vaan räyhäämään ja paiskomaan tavaraa pitkin kämppää.. onneks ei lapset heräänyt mutta mulla meni kämpän siivoamiseen monta tuntia ukon sammumisen jälkeen.. ;(

Hui kamalaa... mitä miehesi ajattelee tuollaisesta seuraavana päivänä kun selvinpäin..??

Alkuperäinen kirjoittaja oon nii väsyny:
auts mikä tilanne, mieheni yleensä juo kavereitten kans jos juo, ja tulee yleensä selvinneenä vasta kotiin koska tietää satuttavan sillä mua helvetisti. vihaan alkoholia enkä itse käytä sitä ollenkaan. hän ei tahdo lapsemme näkevän häntä humalassa.

niin tapa se on tuokin.. mun miehellä on se narsismi vaan paha juttu ja ei oikein muuta elämässä.. tuntuu että mä olen se sen juttu.. :xmas:

kyllä mä sitä rakastan kaikesta huolimatta vaikka se narsisti onkin ?! mitä tää tunne on sitä läheisriippuvuuttako ?

ei täällä musta pitänyt puhua :D

Alkuperäinen kirjoittaja sinun elämäsi:

Läheisriippuvaisuus on sairaus sekin. Sinuakaan ei kukaan muu voi parantaa, parantumisen on lähdettävä sinusta itsestäsi.

peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Hui kamalaa... mitä miehesi ajattelee tuollaisesta seuraavana päivänä kun selvinpäin..??

no kyllä se on nolona ja nöyränä mutta se ei pyydä koskaan anteeksi sanallisesti mikä mua häiritsee mutta kyllä siitä näkee että on pahoillaan...

sillä on vanhoja kummituksia meidän alkuajalta vieläkin mielessä ja se ei oo anteeksiantavaa sorttia. jotenkin ois pitänyt nähdä se aikja sitten..

se onki isoin ongelma, että mieheni on maailman ihanin, paras mahdollinen isä, kaikki kotityöt tehään yhdessä, hoitaa lapsen ku minä töissä, sovitaan toisillemme täydellisesti,...ja sitte tulee tämä helvetin alkoholi puoli..ja valvon yöt jos se retkahtaa....ja mulla se ei oo mtn riippuvuutta, vaan aitoa rakkautta...niin paljon ollaan yhdessä käyti isoja asioita läpi, että rakkaus ei ole ku vahvistunu

ennen aikasia supistukia ollu jo..kaks kertaa oltu tipas,,että eiköhän ne tästä taas käynnisty........

äitin raskauden aikainen masis lisää lapsen alttiutta sairastua skitsofreniaan... yms... Ei vaikuta nyt järin hyvältä toi.... Mieti tarkaan jaksatko miehen juomista siis oikeesti jaksatko?

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja sinun elämäsi:

peesi.

mun veljetkin on sanoneet tuota.. :(
en mä jotenkin antais itselleni anteeksi jos se tekis jotain itselleen ja se tekis kyllä. on 2 kertaa aikasemmin penskana päätynyt elvytettäväksi sairaalaan.. ja mä en edes halua ajatella mitä se ittelleen tekis..

hyi en mä aavistanutkaan että on näin huono olo mulla :( .. anteeks että mä kirjoitan näin paljon itsestäni nyt..

ap:lle paljon haleja ja rauhallista raskausaloppuaikaa :hug:

se onki isoin ongelma, että mieheni on maailman ihanin, paras mahdollinen isä, kaikki kotityöt tehään yhdessä, hoitaa lapsen ku minä töissä, sovitaan toisillemme täydellisesti,...ja sitte tulee tämä helvetin alkoholi puoli..ja valvon yöt jos se retkahtaa....ja mulla se ei oo mtn riippuvuutta, vaan aitoa rakkautta...niin paljon ollaan yhdessä käyti isoja asioita läpi, että rakkaus ei ole ku vahvistunu

toi on kun minun elämästä joitain aikoja sitten....valvottuja öitä liikaa takana,kellon kyttäämistä,puhelimen kyyttäämistä,miehen kavereille soittelua yms...i know!

no vielä ! ! :)
siis me ollaan kans käyty parisuhdeneuvonnassa ja vuosia mutta ne sen haamut on vain sellaisia että ei se osaa päästää niistä irti.. mutta silti tuntuu että rakastaa mua. se on kans samanlainen hella, rakastava ja ihana isä lapsilleen mut alko on sen heikko kohta..

mä olen itse alkoholistiperheestä ja tiedän mitä se tekee joten enempää ei tartti sanoa. ei siin kyllä mä osaan ottaa mutta olen kännissä semmoinen iloinen ja empaattinen ja tosi hyvällä tuulella en känniääliöriehuja :(

Yhteistyössä