En vaan jaksa!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiiiiiin väsyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oon nii väsyny:
se onki isoin ongelma, että mieheni on maailman ihanin, paras mahdollinen isä, kaikki kotityöt tehään yhdessä, hoitaa lapsen ku minä töissä, sovitaan toisillemme täydellisesti,...ja sitte tulee tämä helvetin alkoholi puoli..ja valvon yöt jos se retkahtaa....ja mulla se ei oo mtn riippuvuutta, vaan aitoa rakkautta...niin paljon ollaan yhdessä käyti isoja asioita läpi, että rakkaus ei ole ku vahvistunu
No niin. Nyt valitettavasti sinäkin olet sen tiedon alkujuurilla, että alkoholismi on sairaus. Ei kukaan maailman ihanin puoliso ja paras mahdollinen isä tarkoituksella juo perhettään, elämäänsä, työtänsä ja omaisuuttansa. Niin vaan silti alkoholistille käy. Heille se alkoholi antaa niin paljon, että saadakseen sen tunteen he ovat lopulta valmiita uhraamaan ihan mitä tahansa.

Sinun rakkautesi ei miestäsi paranna. Omalla käytökselläsi ja rakkaudellasi mahdollistat hänen juomisensa niin kuin alkoholistin läheiset tekevät. Sinä kerta toisensa jälkeen valvot ja kestät ja katsot juomisen sormien läpi. Se on sitä läheisriippuvuutta. Sinä et pysty luopumaan miehestäsi jolla on teidät molemmat otteeseensa ottanut sairaus.

no mut millä sä saat näkemään ton mitä alkoholistin lapsi just sanoi.. ?? :| tuo sen ukon tänne lukemaan vaimon tekstit.. ja taas se vetää naamat ? :headwall:

pitäis olla joku saakelin kolo mihin voi piiloutua maailman pahalta..

Ap:lle ei voi edes suositella kouluttautumista. On sen verran yksinkertainen ihminen, että ei mitään rajaa. Lisääntymistäkään ei enää voi kieltää, koska se on jo tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:lle ei voi edes suositella kouluttautumista. On sen verran yksinkertainen ihminen, että ei mitään rajaa. Lisääntymistäkään ei enää voi kieltää, koska se on jo tapahtunut.

Sinäpä se osasit heittää rakentavan ja asiallisen kommentin tähän aiheeseen. Lienet kovin korkeasti koulutettu itse, ainakin kovin kylmä ja epäempaattinen.

ap:lle en osaa oikein muuta neuvoa antaa, kuin mitä täällä on jo sanottu. Lasten ja tietenkin oma hyvinvointisi ovat nyt etusijalla, ja sen mukaan pitäs tehdä niitä ratkaisuja tällä erää. Jaksamista toivotan :hug:

Yhteistyössä