En vaan jaksa miehen haluttomuutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vaikka johtuu lääkkeistä, mutta siltikään en jaksa kun loppua ei näy niille lääkkeiden käytölle.
Mulla on pinna niin kireällä tästä kaikesta että pelkään sen paukahtavan vielä.
Ja se puute ei siis ole se ainoa mikä rassaa vaan kun mies elää kuin kaverin kanssa tässä. Meillä ei ole mitään läheisyyttä ja olen suoraan sanottuna niin kyllästyny siihen. Vittu!!!!!

Kiitos

ja sanon vittu kans! Meillä ei lohkee sitten ukolta millään,ei ole lääkkeitä tosin. Mutta ei siltä kyllä mitään muutakaan saa, ei hääpäivänä,synttäreinä,äitienpäivänä toisien sanoen ikinä. Yhteinen asuntolaina on kyllä,mutta muuta ei sitten heru. Mä olen niin lopen kyllästynyt tähän riitelyyn ja seksittömyyteen että olen 6kk:tta jo miettinyt lähteväni avioliitosta ja ottavani lapset mukaan. Olen sen sillekin sanonut,mutta se sanoo etten uskalla jättää sitä. Kyllä TASAN uskallan,olen vain antanut sille mahdollisuuden,mitä se ei ole osannut käyttää. Mä olen valmis heittämään koko 11-vuotta hukkaan. Että kyllä meidän kämppä menee myyntiin ja lähtekööt ukko vaan kavereidensa kanssa festareille. Mua siis ei oteta mukaan vaan saan jäädä lasten kanssa kotiin.

Yhteistyössä