En usko, että mitään koronaa edes on olemassa!

  • Viestiketjun aloittaja illubillu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen itse ja monet muut ovat olleet aamuisin ennen sängystä nousua erittäin raskaan väsymyksen alaisia koronaepidemian aikana. Mistä tämä johtuu? Suihkutetaanko ihmisten päälle jotain väsyttävää "jarrua" vai aiheuttaako koronaepidemian uutisointi tällaista tavallista raskampaa väsymystä? Monet meistä käyvät kuitenkin normaalisti töissä ja tuo raskas väsymys häviää sängystä nousemisen jälkeen. Mutta voisi siis nukkua ja nukkua.
No henki tutkimuksen mukaan väsymys johtuu siitä että tekee liian vähän sellasta joka sytyttää kipinän sinussa.
 
vierailija
pistää vihaksi näin typerät provot.

tuttujen, koronaan kuolleiden asukkaiden laitto vainajakuljetusta varten ei ole mikään vitsi vaan ihan täyttä todellisuutta meillä töissä lähes joka päivä nykyään. Eikä korona ole hyvä tapa kuolla, kaukana siitä. Päivien kituminen ennen kuolemaa. Siihen päälle vielä tieto siitä että voin saada töistä taudin minä päivänä tahansa ja tartuttaa sen kotona perheeseeni.
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
vierailija
pistää vihaksi näin typerät provot.

tuttujen, koronaan kuolleiden asukkaiden laitto vainajakuljetusta varten ei ole mikään vitsi vaan ihan täyttä todellisuutta meillä töissä lähes joka päivä nykyään. Eikä korona ole hyvä tapa kuolla, kaukana siitä. Päivien kituminen ennen kuolemaa. Siihen päälle vielä tieto siitä että voin saada töistä taudin minä päivänä tahansa ja tartuttaa sen kotona perheeseeni.
Illu yrittää levittää valhetietoa. Ei mene läpi! Venäjän trollitehdas pukkaa valeuutisia.
 
vierailija
pistää vihaksi näin typerät provot.

tuttujen, koronaan kuolleiden asukkaiden laitto vainajakuljetusta varten ei ole mikään vitsi vaan ihan täyttä todellisuutta meillä töissä lähes joka päivä nykyään. Eikä korona ole hyvä tapa kuolla, kaukana siitä. Päivien kituminen ennen kuolemaa. Siihen päälle vielä tieto siitä että voin saada töistä taudin minä päivänä tahansa ja tartuttaa sen kotona perheeseeni.
No sano muuta.
 
vierailija
pistää vihaksi näin typerät provot.

tuttujen, koronaan kuolleiden asukkaiden laitto vainajakuljetusta varten ei ole mikään vitsi vaan ihan täyttä todellisuutta meillä töissä lähes joka päivä nykyään. Eikä korona ole hyvä tapa kuolla, kaukana siitä. Päivien kituminen ennen kuolemaa. Siihen päälle vielä tieto siitä että voin saada töistä taudin minä päivänä tahansa ja tartuttaa sen kotona perheeseeni.
Varmasti pistää joo mutta he eivät ole koronaan kuolleet koska sitä ei ole edes olemassa!
 

Yhteistyössä