En usko, että mitään koronaa edes on olemassa!

  • Viestiketjun aloittaja illubillu
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin ei sitä voi olla olemassa koska en ole nähnyt ilmassa leijumassa yhtään sellaista virusta eikä kukaan minun tuttunikaan ole niitä nähnyt ja mitä eivoi nähdö ei voi ollq olemassa koska vai se se minkä minä näen on olemassa!
 
vierailija
Niin ei sitä voi olla olemassa koska en ole nähnyt ilmassa leijumassa yhtään sellaista virusta eikä kukaan minun tuttunikaan ole niitä nähnyt ja mitä eivoi nähdö ei voi ollq olemassa koska vai se se minkä minä näen on olemassa!
Ihmisiä ei ole olemassa koska en ole nähnyt omin silmin yhtään sukusolua, vain jotain hämäysnestettä.
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
Vastaa tähän ap:

Jos koronaa ei ole niin miksi ihmiset saa samanlaisia oireita ja kuolee laumoittain esim. 1000 kpl päivässä samoihin oireisiin? (Kuume, yskä, ripuli, jäsensäryt, huimaus, päänsärky)
 
vierailija
Jos kukaan ei ole kuulemassa kun puu kaatuu, kuuluuko puun kaatuessa ääntä?
Jos kukaan ei ole kertomassa koronapandemiasta tai epidemiasta, onko koko epidemiaa ja siihen sairastuneita tai kuolleita?
 
vierailija
Olen itse ja monet muut ovat olleet aamuisin ennen sängystä nousua erittäin raskaan väsymyksen alaisia koronaepidemian aikana. Mistä tämä johtuu? Suihkutetaanko ihmisten päälle jotain väsyttävää "jarrua" vai aiheuttaako koronaepidemian uutisointi tällaista tavallista raskampaa väsymystä? Monet meistä käyvät kuitenkin normaalisti töissä ja tuo raskas väsymys häviää sängystä nousemisen jälkeen. Mutta voisi siis nukkua ja nukkua.
 

Yhteistyössä