S
sohan
Vieras
Söin Sepramia 3,5 vuotta masennukseen ja lopettelin pikkuhiljaa puolen vuoden sissän. Nyt kun oon sitä lääkettä ilman ollut jonkin aikaa, niin huomaan että ahdistaa aina kun esim. vien lasta kerhoon ja menen kauppaan tai välillä ihan muuten vaan. Masennus ei oo tullut takaisin joten sikäli pärjään ja toi ahdistus tuntuu vaan mun sisällä, eli ei varmaan kamalasti näy ulos ja ei ole rajoittanut elämää, pystyn siis kumminkin tekemään kaiken mitä tarvii. Mutta pahalta tuntuu. Sain lääkäriltä rauhoittavia pahinta ahdistusta varten tarvittaessa, Oxamin 15 mg, mutta en oo vielä ollenkaan kokeillut sitä edes. Pelkään että tulee jotain outoja sivuvaikutuksia ja kiva siinä sitten lapsen kanssa olla. Oon miettinyt että kokeilis sitä joskus iltaseen aikaan, kun sekin on välillä semmonen ahdistushetki. Mutta nukutan lapsen viereeni ja hän välillä heräilee yöllä, niin en silloinkaan haluais olla tokkurainen... Suurentelen varmaan asiaa, ei ne nyt varmaan niin vaarallisia oikeesti ole. Eli rohkaisua kai kaipaan, ideoita, neuvoja? Kellään kokemusta ko. lääkkeestä?