N
nyyh
Vieras
Itsekin olen kolmen tytön äiti ja haluaisin viettää tämän päivän ihan vaan perheen kesken oleilemalla kotosalla,eskarilainen vaan lähti risteilyreissulle mummun(anopin)ja papan kanssa aamuvarhaisella
Äitini on alkoholi-ongelmainen.Välillä selvänä,mutta yhä useimmin "tuiskussa",ei asu kovinkaan kaukana,n.6km päässä.ja hän on sitä mieltä,että meidän kaikkien sisarusten tulee tulla juuri tänään sinne syömään,asuu yksin,on leski.Vaikka olisi kännissä niin tekee sen ruoan,minkä on aikonutkin,joskus pohjaan palaneena jne.
( Äitini on tämmöinen,hän tekee "perinteiset"asiat vaikka pakolla,ja sitten suuttuu jos sinne ei mennä,vaikka olen hälle selittänyt että en tule perheineni,jos alkoa on ottanut.Ja uskokaa,olen todellakin oppinut vuosien varrella kuulemaan äänestään jo puhelimessa,että mikä on tilanne..Surullista sitten alkaa väittelemään,kun hän väittää AINA,ettei ole ottanut ja puhelu päättyy riitaan.Sitten mieluummin vaikka menen sinne kuin alan riiteleemään,tulee siitäkin itselle paha mieli..
Mutta tälläisiä alkoholistin lapsen mietteitä näin Äitienpäivänä,vaikeaa...:/
Äitini on alkoholi-ongelmainen.Välillä selvänä,mutta yhä useimmin "tuiskussa",ei asu kovinkaan kaukana,n.6km päässä.ja hän on sitä mieltä,että meidän kaikkien sisarusten tulee tulla juuri tänään sinne syömään,asuu yksin,on leski.Vaikka olisi kännissä niin tekee sen ruoan,minkä on aikonutkin,joskus pohjaan palaneena jne.
Mutta tälläisiä alkoholistin lapsen mietteitä näin Äitienpäivänä,vaikeaa...:/