En tykkää haukkua muiden ulkonäköä kun ei omassanikaan ole kehumista, mutta nyt on pakko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Mun mielestä on lääkärin moka alkaa tekeen alunperin kauniille ihmiselle rumentavia leikkauksia.

Vähän vaikea haastaa oikeuteen, jos tuo onkin sen lääkärin mielestä tooooosi kaunis. :D

kauneusleikkauksilla ne rahat tienataan ja niihin kehiteltyjä toimenpiteitä voidaan käyttää sitten silloinkin kun on jotain oikeaa tarvetta..
jos kirurgiaa käytettäisiin vain erilaisten vikojan ja vammojen korjaamiseen, ei niitä osattaisi tehdä yhtä hyvin kuin nyt osataan. Joten mun puolesta rikkaat eukot voi leikkeyttää naamojaan ihan niin paljon kuin lystäävät, siitä on hyötyä niille jotka oikeasti tarvitsevat jotain toimenpiteitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ois ollut kiva nähdä, miten niin kaunis nainen vanhenee. Nykyisin ei näe normaalisti vanhenneita naisia lainkaan, ainakaan teeveessä. Ei mulla ainakaan ole aavistustakaan, miltä kaunis nainen oikeasti näyttää vanhana. :(

sehän oli ainakin pitkään ilman kauneusleikkauksia se -- apua-- unohdin nimen... mutta se joka näytteli sitä balettitanssjaa ikivanhassa valkeat yöt leffassa.. isabel (la) jotain ...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
kauneusleikkauksilla ne rahat tienataan ja niihin kehiteltyjä toimenpiteitä voidaan käyttää sitten silloinkin kun on jotain oikeaa tarvetta..
jos kirurgiaa käytettäisiin vain erilaisten vikojan ja vammojen korjaamiseen, ei niitä osattaisi tehdä yhtä hyvin kuin nyt osataan. Joten mun puolesta rikkaat eukot voi leikkeyttää naamojaan ihan niin paljon kuin lystäävät, siitä on hyötyä niille jotka oikeasti tarvitsevat jotain toimenpiteitä :D

Loistava pointti !!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

Kieh, koekaniinit. :D

Yhteistyössä