Kun joku ei tykkää sun insta-kuvasta mutta tykkää muiden vastaavista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli kyseessä ns yhteisö, porukka, jossa samalla hästägillä merkattu muutamat kuvat. Yks tyyppi johon olin aiemmin palavasti ihastunut( jep, sittemmin tulin järkiini kyllä ja se meni ohi XD) ei tykkää mun kuvista mut tykkää muiden vastaavista kuvista kyllä. Paskemmista kuvista. No mietin tässä nyt syitä siihen. Luuleeko se että olen vielä ihastunut eikä halua sillä lietsoa vai onko se itse ihastunut eikä halua paljastaa? Ne sen katseet ja tekemiset nimittäin silloin kun on nähty kertoo ihan liikaa ja hän aloitti kyl sen silmä- ja hymyhipan, en minä. En ensin huomannut koko tyyppiä. Tää muistaa kaiken mistä on puhuttu jne. Tyyppi on myös varattu joten tässä on tällainenkin aspekti..

Ja ennen kuin joku sanoo niin joo, typerää edes miettiä mutta mietinpä kuitenkin koska ei isompia ongelmia ja tää vähän vaivaa mua.. pystyn kyl elään tän kanssa mutta kunhan pohdin..

Ehkä sen kumppani on saanu tietää sun ihastumisesta ja kieltäny kommentoimasta. Tai sit se kundi pelkää puolisonsa saavan tietää flirtistä ja koittaa pitää etäisyyrtä.

Ehkä se vaan huomas et oot hieman epänormaalinen pakkomielteinen monenkin asian suhteen. Kuka tuollaisia ihan tosissaan miettii :DD

Kaikenliäksi "palavasti rakastunut" on jo aika kertova ilmaus sun mielenmaisemasta. Oot ehkä hieman kuvittelija. Et todellisuudentajuinen. Luulempa ettei tyyppi ole koskaan ollut suhun ihastunutkaan, vaan kuvittelit niin ja tuo pelästyi.

Ehkä se vaan huomas et oot hieman epänormaalinen pakkomielteinen monenkin asian suhteen. Kuka tuollaisia ihan tosissaan miettii :DD

Kaikenliäksi "palavasti rakastunut" on jo aika kertova ilmaus sun mielenmaisemasta. Oot ehkä hieman kuvittelija. Et todellisuudentajuinen. Luulempa ettei tyyppi ole koskaan ollut suhun ihastunutkaan, vaan kuvittelit niin ja tuo pelästyi.

Siis "palavasti ihastunut" samapa tuo :D

Hei, olin ihastunut mut se meni ohi. Ehkä huono ilmaus tuo palavasti. Ei kannata mielenmaisemaa sen pohjalta ehkä maalata, ennemmin kerrontatyyli eri. En oo mitään pyytänyt saati sanonut koskaan ääneen enkä sano, no way. Enkä ole pitänyt yhteyttä. Ainoastaan vastannut katseisiin ja hymyihin. Hullua jos siitä alkaisi karkuun juoksemaan mutta kaikkihan on aina mahdollista. Ja saa kyllä mun puolesta olla, kunhan pohdin.

Yhteistyössä