En tykkää haukkua muiden ulkonäköä kun ei omassanikaan ole kehumista, mutta nyt on pakko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tänään satuin piiiitkästä aikaa näkemään pätkän Kauniista ja rohkeista ja voi kauheeta sitä Tayloria :o !! Se oli ennen NIIIIIN kaunis ja nyt se näytti...hmm...no, karmivalta.

Mitä sille oikein on tapahtunut :o :o ?

Alkuperäinen kirjoittaja hehh:
kauneusleikkaukset ym.
Olen samaa mieltä kanssasi. Taylor oli joskus niiiin kaunis :) Nyt aivan järkyttävä.... :(

Mä oikein pelästyin ensin kun hänet näin :o . Naama aivan turvoksissa joka paikasta ja silmätkin jotenkin ihan omituisesti. Jos ei olis mennyt leikkauksilla turmelemaan naamaansa, niin olis varmaan edelleen yhtä tyrmäävän kaunis.

Sama kuin meidän suomalainen vastine, eli Hannele Lauri. Ennen leikkauksia hän oli todella kaunis ja nyt näyttää lähes yhtä omituiselta kuin Taylor.

Ehkä ei ole kovin fiksua lähteä muuttamaan luojan suomaa...

Alkuperäinen kirjoittaja nakku:
mun mielestä Taylor on nyt taas kaunis. jossain vaiheessa oli tosi oudon näköinen, mytta sitten vähänvähensi huulten täytettä ja avot!

Huh, onneks mä en sit nähnyt sitä oudompaa vaihetta :o .

Mä mietin ensin että onpa saatu vakuuttavan väsyneen ja kaiketi itkusta turvonneeksi kasvot ja että varmaan sikotautikin vielä. Kunnes hokasin ettei se ollut tarkoituksellista :D

hunter_tylo_big_ones2.jpg

Mä luulen että ongelma on siinä että "Taylor" on ymmärtänyt idean ihan väärin :D. Eli K-A-U-N-E-U-S leikkaus, ei R-U-M-E-N-N-U-S leikkaus.

Mä en tuomitse leikkauksia. Jos on joku erittäin häiritsevä asia kasvoissa, kuten vaikka tolkuttoman ruma nenä tai jotain, niin kyllä se takuulla parantaa sen kärsivän ihmisen itsetuntoa kun saa tykkäämänsä nenän. Mutta jos tolkuttoman kaunis nainen menee pilaamaan kasvonsa, joissa ei kertakaikkiaan ole edes parannettavaa, niin on se nyt käsittämätöntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä luulen että ongelma on siinä että "Taylor" on ymmärtänyt idean ihan väärin :D. Eli K-A-U-N-E-U-S leikkaus, ei R-U-M-E-N-N-U-S leikkaus.

Mä en tuomitse leikkauksia. Jos on joku erittäin häiritsevä asia kasvoissa, kuten vaikka tolkuttoman ruma nenä tai jotain, niin kyllä se takuulla parantaa sen kärsivän ihmisen itsetuntoa kun saa tykkäämänsä nenän. Mutta jos tolkuttoman kaunis nainen menee pilaamaan kasvonsa, joissa ei kertakaikkiaan ole edes parannettavaa, niin on se nyt käsittämätöntä.
Ehkä siinä on jotain henkistä solmua ja vääristymää ja pahasti. Nyt alkoi kaduttaa että laitoin nuo kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Ehkä siinä on jotain henkistä solmua ja vääristymää ja pahasti. Nyt alkoi kaduttaa että laitoin nuo kuvat.

Hyvin mahdollista. Tai luulisi ainakin että on enemmän psyykkistä tuo tarve leikkauksiin. Toisaalta esim. Hannele Lauri tuntuu olevan sangen tyytyväinen leikkauksiinsa, vaikka minun silmiini näytti aiemmin kauniilta ja nyt ei niin kauniilta. Todennäköisesti myös "Taylor" on tyytyväinen itseensä nyt, niin käsittämättömältä kuin se kuulostaakin.

Ja noista kuvista: joku pyysi kuvaa laittamaan ja sä laitoit. Ei siinä mitään pahaa ole. Varsinkaan kun sä et ole alentunut haukkumaan "Taylorin" ulkonäköä, toisin kuin minä (ja samassa vähän Hannelenkin) :ashamed:

Joo, Taylor oli aikanaan ihan kuin Barbie.
Nyt mieskin vitsailee, että hänestä näkyy ensin huulet kun tulee nurkan takaa vastaan. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tänään satuin piiiitkästä aikaa näkemään pätkän Kauniista ja rohkeista ja voi kauheeta sitä Tayloria :o !! Se oli ennen NIIIIIN kaunis ja nyt se näytti...hmm...no, karmivalta.

Mitä sille oikein on tapahtunut :o :o ?

samaa mietin yksi päivä kun näin näyttelijän lehdessä. Niin kaunis, niin kaunis ja nyt...voi kamalaa!!!! :(

Ois ollut kiva nähdä, miten niin kaunis nainen vanhenee. Nykyisin ei näe normaalisti vanhenneita naisia lainkaan, ainakaan teeveessä. Ei mulla ainakaan ole aavistustakaan, miltä kaunis nainen oikeasti näyttää vanhana. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Mun mielestä on lääkärin moka alkaa tekeen alunperin kauniille ihmiselle rumentavia leikkauksia.

Noin kaunis nainen, miksi mennä leikkaamaan häneltä mitään... :( Jotenkin surku, että ikää ei voida pitää myönteisenä asiana, vaan pitää kynsin ja hampain yrittää roikkua nuoruudessa kiinni.

Yhteistyössä