en tunne enää itseäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaj

Vieras
meijän perheelle kävi aika kauhea juttu pari kk sitten ja tuntuu että sen jälkeen oon muuttunut jotenkin :( silloin kun tää juttu tapahtu olin ihan rauhallinen ja osasin toimia järkevästi jne. mutta oon huomannu pikkuhiljaa muutosta itsessäni. olen usein ahdistunut, itken vain koko päivän (oon kahden lapsen yh) ja musta on tullut ILKEÄ. siis todella ilkeä. loukkaan ihmisiä, vaikka oikeasti en tahdo todellakaan pahaa mieltä kenellekään :( ja olen muutenkin erilainen kuin normaalisti... mitä hittoa teen? :( meenkö jolleki lanttumaakarille puhumaan?? masennuslääkkeet? anteeksi sekava sepustus.

Et luultavasti ole saanut purkaa jutun aiheuttamia tuntemuksiasi ollenkaan, tai kokonaan pois. Kannattaisi ehkä juurikin varata aikaa vaikkapa psykiatriselle sh:lle, että voisit käydä keskustelemassa hänen kanssaan.

Sulla voi olla posttraumaattista stressiä tms. Lääkärillä käyntiä suosittelen, välttämättä lääkitys ei ole se paras keino selvittää vyyhtiä, terapiakin voi auttaa, mutta hoidon aloittamiseksi käy lääkärissä ja parempia tulevia aikoja sulle!

soitan tänään lääkäriin. en ole hyvä puhumaan, tai siis en ole koskaan ollut hyvä kertomaan jos on paha olla. kävin kyllä kerran psykologilla tapahtuneen jälkeen, koska se oli joku käytäntö että käytäisiin puhumassa jossain jos jotain tuon tapaista käy mitä meille nyt tapahtui. en siellä osannut puhua mitään, en itkenyt tai muutenkaan kommentoinut tapahtunutta ihmeemmin, olokin oli täysin neutraali. siellä se psykologi sanoikin että mun "viileä" käytös voi olla vain yksi tapa reagoida ja että mielialani voi yhtäkkiä muuttua. en vieläkään pysty itkemään tapahtunutta koska en pysty miettimään sitä, se ahdistaa liikaa. mutta itsessäni olen huomannut vain sen etten ole normaali itseni.... mutta tänään soitto lääkärille niin ehkä tämä lähtee tästä jotenkin selviämään.

Yhteistyössä