en tule raskaaksi

Heippa!
Itselläni on todella surullinen tilanne ja kaipaisin hieman vertaistukea.
Olemme siis mieheni kanssa yrittäneet lasta tuloksetta jo melkein 1.5 vuotta.
Molemmat olemme perusterveitä,23 vuotiaita jne.
Minulta on munasarjat ultrattu n vuosi sitten, mutta niissä ei kuulemman mitään vikaa ole ja muutenkin gynekologi ei nähnyt mitään estettä raskauden yrittämiselle.

Tiedän varmasti, että tämä saattaa joidenkin mielestä olla lyhyt yritys aika, mutta itse olen tilanteesta todella hajalla ja aika tuntuu pitkältä. En tiedä enää mitä tehdä. Tavallaan häpeän tätä, tuntuu, että kaikki lähipiiristä vain tulla tupsahtelevat raskaaksi milloin vaan ja kenen kanssa vaan.. eikä ole oikein ketään (paitsi mies) jonka kanssa puhua asiasta eikä sitä surua ja epätoivoa varmasti ymmärrä kukaan yhtä hyvin kuin sen kokenut. Olen yrittänyt olla stressaamatta asiaa ja elää vain elämää eteenpäin ja keskittyä muihin asioihin, mutta ei sekään niin helppoa ole.
Mikäli täältä löytäisi juttukaveria tämän asian tiimoilta/vinkkejä tms. niin olisi mukavaa :)
 
niin unohtui vielä kertoa, että kiertoni heittelee 31-45 päivän välillä, pari viime kiertoa ollut 31pv ja 35. Söin vuosi sitten terolut kuurin kun kuukautisia ei näkynyt puoleen vuoteen. Ovulaatiota olen yrittänyt tuloksetta tikuttaa, pari kertaa olen sen bongannut limojen avulla.
 

Yhteistyössä