en tosiaankaan tiedä mitä nyt ajatella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
olin lastemme kanssa pari päivää mummolassa ja mies jäi kotiin kun oli töitä. Kun tulin kotiin ja menin makuuhuoneeseen niin siellä tuoksui vieras HAJUVESI, samoin kaikki petivaatteet miehen puolelta!!! Mies väittää minua luulosairaaksi ja ihan selvästi naisen hajuvesi tuoksuu kun itse harvemmin käytän!!!! En tiä mitä ajatella!! Olo on ihan paska;(

hmm... luulisi että JOSsiellä on joku vieras ollut niin mies olisi vaihtanut lakanat? esim jollain "kahvit-kaatui-sänkyyn" -verukkeella..

mutta muuten, jos selvästi tuoksuu hajuvesi eikä esim. mikään shampoo tms. niin

:hug:

jos joku työkaveri tms käyttää paljon hajuvettä, se haju tarttuu vaikka mitään fyysistä kontaktia ei olisikaan :/ Minulla haisevat lapset ja lakanat vieraalle hajuvedelle aina yhden kaverin vierailun jälkeen vaikka kaveri ei sängyssä käy tai lapsia sylittele, se haju vaan tarttuu muhunkin ja minusta lakanoihin jne :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos joku työkaveri tms käyttää paljon hajuvettä, se haju tarttuu vaikka mitään fyysistä kontaktia ei olisikaan :/ Minulla haisevat lapset ja lakanat vieraalle hajuvedelle aina yhden kaverin vierailun jälkeen vaikka kaveri ei sängyssä käy tai lapsia sylittele, se haju vaan tarttuu muhunkin ja minusta lakanoihin jne :x

Kai se sitte olis haissu aiemminkin.

Yhteistyössä