en tiedä saako täällä tälläsiä kysellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mutta poika on menossa kirppikselle myymään pieneksi jääneitä luistimiaan, kypärää ja jääkiekkohanskoja... tollaset maksaa uutena (noi kyseiset siis) n. 150 ?... mut mitä niistä kehtaa pyytää kirppiksellä että ne menis kaupan. ovat kaikki 2 vuotta vanhoja ja tosi hyväkuntoisia

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Itse olen maksanut käytetyistä hyväkuntoisista luistimista 5e.

Edullisesti olet saanut! Mä tässä muutama viikko sitten kiersin kirpputoreja kun etsin pojalle luistimia ja kaikki maksoivat alkaen 15?. Hyväkuntoiset sitten löytyivät 20?:lla.

Kyllä mun mielestäni voi pyytää n. 3 osan eli 40-50?, se ostaa joka tarvitsee. Jääkiekkovarusteet ja poikien luistimet on kuitenkin uutena tosi kalliita. Toki, tää nyt on vain mun mielipide, mutta itse olisi valmis maksamaan tosi hyväkuntoisista kamoista ton verran, jos tarvisisin.

Luistimista maksan 15? kirpparilla ja ehkä jopa 20?, jos ovat aivan loistokunnossa ja todella hyvät. Kunnon kypärästä maksaisin 20? ritilän kans ja ilman ritilää olevasta 10?. Naarmusia, kolhusia tai muuten kärsineitä en huoli.

no mä ostin vasta pojalle kypärän ja se makso ritilöineen 69?.. kyllä varmaan oisin käytetystä (hyväkuntoisesta) jos sellainen olisi vastaan tullut, niin maksanut esim 15-20 euroa..

Yhteistyössä