K
kummi kai
Vieras
Ko lapsi täyttää pian 12. Minua ei ole vuosiin kutsuttu synttäreille, vaikka kai meillä on asialliset välit.
Perhe asuu 10 km päässä, mutta emme tapaile eikä soitella.
Ennen kun tulin itse äidiksi olin aktiivinen kummi ja hoidin paljon kummiperheen 4:ää lasta.
Muistin jokaista synttärinä, jouluna ja silloin kun taloon tuli uusi vauva.
Nyt itselläni on lapsi, mutta eipä ole kummiperhe vieläkään tullut "vauvaa katsomaan" No, mitäs turhia; lapsi onkin jo 6-vuotias.
Koskaan en ole saanut piirustusta, kuvaa, lahjasta nyt puumattakaan. Vähän tuntui kolkolta kun ei vauvaani mitenkään muistettu vaikka aikanaan lahjoin runsaasti ko perheen pikkuiset.
No vähän vierestä menee, mutta hyvin yksipuolista on tämä kummittelu ollut.
Tekisi mieli lopettaa...
Vai vieläkö vien lahjan postilaatikkoon.. Tavata en tohdi kun ei ole kutsuttu-taaskaan.
Perhe asuu 10 km päässä, mutta emme tapaile eikä soitella.
Ennen kun tulin itse äidiksi olin aktiivinen kummi ja hoidin paljon kummiperheen 4:ää lasta.
Muistin jokaista synttärinä, jouluna ja silloin kun taloon tuli uusi vauva.
Nyt itselläni on lapsi, mutta eipä ole kummiperhe vieläkään tullut "vauvaa katsomaan" No, mitäs turhia; lapsi onkin jo 6-vuotias.
Koskaan en ole saanut piirustusta, kuvaa, lahjasta nyt puumattakaan. Vähän tuntui kolkolta kun ei vauvaani mitenkään muistettu vaikka aikanaan lahjoin runsaasti ko perheen pikkuiset.
No vähän vierestä menee, mutta hyvin yksipuolista on tämä kummittelu ollut.
Tekisi mieli lopettaa...
Vai vieläkö vien lahjan postilaatikkoon.. Tavata en tohdi kun ei ole kutsuttu-taaskaan.