en tiedä mitä tehdä..asiaa yksinäisyydesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

........

Vieras
Eli olen 35v ja todella yksinäinen. Käyn töissä ja minulla on perhe ja aika menee siinä. Ongelma on ettei ole ystävyyssuhteita töissä eikä työn ulkopuolella. Olen työssä vain keskinkertainen tai huono, olen hoitoalalla. Olemme muuttaneet monesti ja olen vaihtanut työpaikkaa, tämä on vaikuttanut siihen että olen vähän pihalla kaikesta ja ei ole kavereita töissä eikä työn ulkopuolella.
Minulla oli juuri äsken syntymäpäivätkin ja kukaan työkavereistaistani ei onnitellut facebookissa. Siitä huomaan kuin suosittu olen. =( Olen myös todella ujo ja hiljainen ja varautunut uusien ihmisten seurassa.
Tuntuu, että ongelma on jo paisumassa todella isoksi ja pelkään menettäväni työnikin vielä.
En tiedä miten saisin ystäviä?

Mulla paljon samoja kokemuksia tosin olen vasta 20v. Ystävät aina kiireisiä ja tuntee tosi paljon huonommuutta heidän rinnallaan. Kannattaa hakea apua jotta piristyy ja sitten ikään kuin huomaamattaa alkaa kerätä ihmisiä ympärilleen :) Itse sain apua mielialalääkkeestä, voin suositella mikäli on masennusta, aloitekyvyttömyyttä.. Nimittäin se itsesäälissä rypeminen ei auta asiaa yhtään ja lääkkeistä saa apua jotta pääsee ylös "pohjalta" :) Voimia sinulle! Muista, että jotta voi rakastaa muita ja olla hyvä ystävä/lähimmäinen täytyy rakastaa ensin itseään.. Ei ole häpeä pyytää apua jotta oppii arvostamaan ja rakastamaan itseään sellaisena kun on - ja parantamaan elämänlaatuaan :)

Yhteistyössä