En tiedä mitä pitäs ajatella, FACEBOOKISTA JA JA JA......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis eräs opiskeluaikainen kaveri pyysi mua kaveriks facebookissa ja ajattelin että onpa kiva kuulla hänestä. No nyt ollaan siellä "kavereita" ja hän oli hankkinut koiran ja kirjoitti, että "rakkaan koiramme nimeksi tuli tessu" (nimi muutettu!).
No siinä sen kavereita oli käynyt tykkäämässä ja mä kirjoitin että "kaunis nimi :)", se oli tammikuussa ja hän on monta kertaa käynyt facessa sen jälkeen, muttei ole kommentoinut mitään. No sitten sen joku toinen kaveri kirjotti tänään siihen että "onnea uudesta koirasta ja nimivalinnasta, mä tässä mietinkin jo että koska koiran hommaatte". Siihen sitten hän vastasi heti, että kiitos ja nimi..ja että mitä heille kuuluu jne..
Mä en tiedä mutta musta tuo on vähän outoa. Olisko se ollu niin kauheen vaikee kommentoida minullekkin jotain?

Joillekin on, ihan ylivoimaista kommentoida. Jotkut ei kommentoi mitään, jotkut jotain.
Voi myös olla, että kommenttisi on mennyt ns. jotenkin ohi, eikä ole erikseen viitsinyt enää kommentoida...

No voi kyynel! :D Mä sit varmaan loukkaan kaikkia koko ajan kun jaksan kommentoida vain noin joka viidettä kommenttia :P Jos joku siitä haluaa vetää herneen nenään niin siitäpähän vaan.

Siis kirjoititko hälle muuta kuin tuon "Kaunis nimi :)"?

Mutta siis vaikka olisit kirjoittanutkin niin joskus ne viestit menee kiireessä ohi, aikoo vastata myöhemmin mutta unohtaa jne.

Facebookillakin saa tehtyä elämästään pirun hankalaa...

Joka ikistä kommenttiako pitäisi alkaa kommentoimaan :O . Siinähän menisi koko päivä! Varsinkin jos olette vain ns. hyvänpäivän tuttuja en todellakaan odottaisi kommenttiin vastaamista... Sori mutta, voi nyyh nyyh, hanki elämä :)

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan

Yhteistyössä