En tiedä mitä ajatella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ystäväni oli tänään ensiksi vienyt lapsen autoon sitten lähtenyt hakemaan vielä jotain tavaroita kotoaan, sillä välin ohikulkija oli kuullut meteliä autosta ja soittanut poliisille, kun ystäväni tuli takaisin hänelle sanottiin että onko tämä sinun autosi joo oli ystäväni vastanut , juu soitin äsken poliisille kun ei keään näkynyt ystäväni oli poissa muutaman minuutin. no hän oli sitten ite heti soittanut poliisille ja selvittänyt tilanteen että kaikki on ok, nyt hän vain rupesi miettimään että hu mikä tilanne. Lapsi oli kiinni istuimessa ja mitään hätää hänellä ei ollut ja kun ihmisellä on vaan ne 2 kättä.Onhan se hienoa että ihmiset välittää ja nopeastikin. oli pakko kirjoitta kun en oikein tiedä mitä itse ajattelen.

No tänne vois joku soittaa sitten poliisit harvase päivä =)
Kun ei munkaan kädet piisaa raahaan kaikkee yhtä aikaa autoon ja sisälle ja ulos. Kun on taapero ja vauva ja kaikki muut kantamukset niin mieluummin laitan lapset turvallisesti autoon istuimiinsa ja haen sit kaikki muut kapsäkit mitä mukaan on tulossa kun ei taas muksuja voi yksin sisällekään jättää siks aikaa, että veis eka ne muut kantamukset..

No jopas.
Mua aina joskus "pelottaa" kaupan pihalla, kun olen lasten kanssa kolmestaan. Joudun siis ottamaan kärryt sieltä sisältä ne kahden istuttavat ja tietty palauttaakin ne sinne. Sitten kun juoksen viemään niitä pois, pojat autossa, niin oon ihan varma, että joku luulee mun käyneen kaupassa ja jättäneen pojat yksin autoon.
Varsinkin kun tuo pienempi saattaa ehtiä alkaa itkeä jo siinä minuutissa kun olen pois...

Ongelmat ne mullakin. :ashamed: :)

Tossa tilanteessa ehkä ylireagointi toisaalta tuntuu ihan mukavalta että on ihmisiä jotka välittää. Jotkut tosiaan voi jättää lapset kylmään autoon nukkumaan kun käyvät pikaisesti kaupassa (n. 45min)
Itse olen soittanut vartijan paikalle kun parkkihallissa itki lapsi n.1v yksin autossa. En jäänyt seuraamaan mitä tapahtui n. 10 min meni ennenkun edes vartija ehti pakalle vanhempia ei missään.

Niin ja siis varmasti noita tapauksia on monenlaisia.....Kuka kuinkakin kauan missäkin. Ite tarkotin lähinnä kotipihaa, missä muksut on sen minuutin autossa kun haen kapsäkit sisältä....

Yhteistyössä