En tiedä / Ei nyt -mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rengastettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rengastettu

Vieras
mun mies on nykyisin aina ja melkein mun joka ikuseen kysymykseen vastannu vaan "en tiedä" tai "ei nyt", ainoastaan äänensäsyv on vaihdellu tiuskaisusta mutinaan.

Viimeks kysyin et juhlistettaskos ja kuinka meidän 5:ttä kihlapäivää tänä kesänä, niin mies vastas "en tiedä". Ja kun kysyin että miten niin et tiedä, niin hän vain hermostui että kuinka hän voi tietää että juhlistetaanko vaiko ei!

Ja viimeks kun oon kysyny edes että hieroisitko raska mun hartioitia kun ovat ihan jumissa, niin mies on vastannu "ei nyt" ja "mä joudin kohta menee oksentaa", mut kumminkaa ei sit oksentanu :(

Noi nyt oli vaan pari esimerkkii...
Onks muiden miehen tollasia?

Mun mies on aina ollu tuollainen, mulla on vaan omat keinot saada asiat toteutumaan :) kerran kidnappasin sen ja vein vuokramökille juhlimaan hääpäivää, kun se ei kerran tienny että tehdäänkö mitään, niin minä päätin tietää.
Seuraavaks pitäis alkaa taloasioita suunnittelemaan, vielä ei "tiedetä" milloin, mutta kyllä mä taas jonkun jutun keksin. onhan me jo naimisiin päästy ja lapsikin on "tehty", vaikkei niistäkään "tiedetty" :laugh:

mun mies. vakiovastaukset on "en tiedä ja en oo miettiny, eikai sitä nyt tarvi päättää". RAIVOSTUTTAVAA. Siksi olenkin ottanut asiakseni päättää asioista tyrannimaisesti itse jos vastausta en kohtuullisessa ajassa saa. Sit se vielä kehtaa joskus vinkua kun mä päätän kaikesta enkä kysy häneltä ikinä......

Uusimmat

Yhteistyössä