ollaan miehen kanssa asumuserossa(vähän aikaa oltu), enkä ymmärrä miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liinaharja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"liinaharja"

Vieras
Kysyin häneltä että onko se ok jos käyn panee toista

Mies ei vastaa mitään

Pistin kysymysmerkin

Mies vastaa en ymmärrä

Kysyin että mitä ei ymmärrä+ että voisko vastaa

mies vastasi ei kai se mulle kuulu

vastasin takasin että olemme kyllä vielä naimisissa,mutta sun kantasi asiaan tuli harvinaisen selväksi,olet siis varmaan myös itse toiminut sillä tavalalla.

mies vastas: en todellakaan ole, enkä tiedä onko ok

minä: No joko se on ok.tai sitten ei. mä en ala enään viikkoja odottaa sitä että onko sulla jotain tunteita mua kohtaan vielä vai ei ja mitä tapahtuu

mies vastasi ei oo ok.

Kuitenkin kun muutama viikko sitte ehdotin miehelle että hän tulis käymään kun mun tekis mieli, niin hän ei vastannu siihen mitään.

Muutenkin, välillä tuntuu että hän rakastaa vielä ja että saamme tämän vielä selvitettyä, tosiena hetkenä taas mies on hyvinkin välinpitämätön.

Suoraansanottuna tulen kohta hulluksi. pakko siis viheltää peli ite poikki jos meis ei kerran kykene kertomaan mitä haluaa/tiedä mitä haluaa..

miehellä ikää melkin 30 niin luulis nyt pystyvän päättää että rakastaako sitä vaimoaan vai ei. viimeksi jo sanoin hänelle että ei hän voi sekä syödä että säästää kakkua..

Nyt tuntuu siltä että se haluaa pitää mut vielä varalla jos vaikka ei löydäkkään aprempaa,tai sitten se ei tiedä mitä haluaa, tai pelkää.

En mä tiedä..

Enkä nyt kaipaa oikeastaan mielipiteitä tästä tilanteesta muuten kuin sen osalta että mikä tuota miestä vaivaa?

No ehkä tuo sun käytökseski saa miehen varuilleen siitä onko teillä tulevaisuutta ja mitä sen eteen kannattaa tehdä. Jos toista rakastaa ja yhteistä tulevaisuutta hakuais vielä yrittää ni ei siihen kuulus muiden miesten panemista miettiä.

Ootko sä noin huono oikeasti tajuamaan miestä? Kauanko nyt olittekaan yhdessä? Turha enää yrittää kun ei kommunikaatio pelaa edes ton vertaa. Se ei halua sua enää mutta tottakai sille on vaikea ajatus että joku toinen panee sen lapsen äitiä. Tuskin se on sille ongelma jos et mainosta sitä, siltä toi just kuulostaa että sä halusit saada sen kuvittelemaan sut toisen kanssa.

Sä yrität tehdä sitä mustasukkaiseksi kun et ole saanut sitä muka huolettomalla ehdotuksella "panemaan sua kun sua haluttais".
Voi kuule, usko nyt että se haluaa susta eroon. Kaipa se ei tiedä mitä sulle vastais, kun vedät kaikesta herneen nenuun. Ja kai se nyt tervettä miestä houkuttaa jos tarjoat itteäs vielä erottuakin, että uskaltaisko tota ottaa riskin.
Mutta siirry jo eteenpäin, ja etsi joku muu. Jos olette noin kolmekymppisiä, ja jo nyt tossa jamassa, niin ei tuo loppuelämän suhde ole missään tapauksessa. Nyt on just hyvä sauma viheltää peli poikki.
Onko teillä lapsia, jos ei, niin aivan loistava sauma.

Entäpä jos miehesi kuvitteli, että asumusero olisi teille uusi alku, puhtaan pöydän aloitus ja ensin haluat miestäsi ja hän ei ole vielä valmis ja sitten vaan siirrytkin tahtomaan jo toisia ja miehesi on loukkaantunut sekä hämmentynyt?

Sä provosoit miestäsi tahallasi. Haluat että sillä hän yhtäkkiä havahtuu ja huutaa että "EN halua että panet ketään muuta, olet elämäni rakkaus ja minä hullu meinaisin sinusta päästää irti!!". Kuten huomasit niin ei käynyt, miehesi haluaa erota. Anna miehesi tehdä erosurutyötä rauhassa ilman jatkuvaa tökkimistä ja keskity sinäkin jatkamaan elämääsi.

[QUOTE="liinaharja";28319776]
miehellä ikää melkin 30 niin luulis nyt pystyvän päättää että rakastaako sitä vaimoaan vai ei. viimeksi jo sanoin hänelle että ei hän voi sekä syödä että säästää kakkua..
[/QUOTE]

Itse et tohdi tehdä päätöksiä, joten syytät miestä... Kertomuksesi mukaan sinä et ole enää palaamassa yhteen vaan haikailet jo muita panoja.

Vai tarkoitatko, että sinä rakastat miestäsi ja haluaisit käydä panemassa muita?

Siis käytkö ihan täysillä? Minusta asumuserossa (aikalisä) on tarkoitus olla muutenkin erossa, ja miettiä tahoillaan haluaako olla yhdessä vai ei. Ei silloin paneskella keskenään. Eikä silloin paneskella myöskään toisia, kerta ollaan vielä sen toisen kanssa suhteessa, mutta vain asumuserossa. Miehesi varmaan hämmästyi ja loukkaantuikin, ja ajatteli että sinä olet lopullista eroa tekemässä kerta tuollaisia kyselet.

Mä myös luulen, että nuo sun "menen panemaan muita"-juttusi ovat kyllä osuneet nyt omaan nilkkaasi ja ovat olleet miehen päässä teidän parisuhteenne arkun viimeinen naula. Mies halunnee nyt vain haudata parisuhteenne riippeetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ögh;28320805:
Mä myös luulen, että nuo sun "menen panemaan muita"-juttusi ovat kyllä osuneet nyt omaan nilkkaasi ja ovat olleet miehen päässä teidän parisuhteenne arkun viimeinen naula. Mies halunnee nyt vain haudata parisuhteenne riippeetkin.

Minä luulen myös. Ei kukaan halua toisen yrittävän manipuloida kun oikeasti yrittää miettiä haluaako jatkaa suhdetta vai ei...

Yhteistyössä