Luin alusta asti koko keskustelun ja olen ihmeissäni. Rokote ei anna totaalista suojaa. Menen yhtä idioottimaisen äärimmäisyyksiin kuin monissa teksteissä mentiin: en halua katsoa mummona kun keski-ikäinen lapseni kuolee teholla vesirokkoon. Teidän kiihkoilijoiden mielestä teen väärin mutta minulla on syyni: Lapsi täyttää kohta kolme eli "hyvä" ikä, minulla ei ole töitä seuraavaan kahteen kuukauteen eli pystyn häntä hoitamaan ilman palkan, tai jopa työpaikan menetystä tässä nykymaailmassa. Hän ei ole myöskään päiväkodissa joten ei tartuta eteenpäin. Kuulostaa kylmältä mutta rakastan lastani yli kaiken ja haluan että hän sairastaa sen nyt ja saa VARMASTI elinikäisen immuniteetin. Olen puhunut aiheesta monen tuntemani ihmisen kanssa ja yli puolet ovat olleet puolellani, kolmannes neutraaleja ja loput vastaan. Lisäksi viittaan vielä yhteenkin kommenttiin sivistymättömyydestä, niin puoltajien joukkoon kuului esimerkiksi yliopistokoulutuksen saaneita äitejä, insinöörejä sekä meitä perusduunareita. Asiaa ja kommentoitavaa aiheesta riittäisi mutta tämä on puhelimella ärsyttävän hankalaa sekä minulla kuten kaikilla äideillä riittää muutakin tekemistä

P.S. Oli ensimmäinen kerta kaksplussan sivuilla. Masentavaa piikittelyä ja haukkumista turhan paljon. Koskahan jotkut äidit tajuavat että toisten alemmas lyttääminen ei nosta omaa arvoa eikä varsinkaan tee parempaa äitiä?