En tajua miksi sen urheilun vahtaaminen on niin helvetin tärkeää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Unna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28460944]Tajuatko edes itse tuota sössötystäsi? Etkö sinä kotiisi ollut menossa?[/QUOTE]
Onko sinulla ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? Minä asun kotona, olen menossa kylään vanhempieni kotiin. Paikkaan, jossa en ole ikinä itse asunut. En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, joille vanhempien koti on ikuisesti se ainoa, oikea koti. Aika katkaista napanuora?

En mä ainakaan halua katsoa urheilua nauhotettuna. Jostain kuulee kuitenkin lopputuloksen etukäteen ja sitten koko ilo on pilalla. Sarjat sen sijaan katson aina nauhotettuna niin ei tarvitse katsoa mainoksia ;)

Ap, ole sitten menemättä jos niin paljon häiritsee. Kyse on kuitenkin sinun äidistäsi, hän saanee juhlia äitienpäivää kuten haluaa? Jos kahvihetken emännälle on ok että kaffet hörpitään F1 kisakatsomossa niin sen pitäisi olla sullekin ok. Vai määräätkö sä aina kun menet kylään että mitä siellä tehdään ja missä?

Menkää hyvänen aika naisvoimin vaikka terassille istuskelemaan tai sinne keittiöön jos ei formulat kiinnosta. Ei se niin hankalaa voi olla.

Jos menisin omien vanhempieni luo samalla tavalla kahville, niin ne ketä urheilu kiinnostais, istuisivat olkkarissa sitä katsomassa kahviensa kanssa ja muut sitten keittiössä höpisemässä keskenään. Sitten kun ois saatu kahviltetua niin loputkin siirtyis olkkariin, paitsi jos ko.urheilu ei todellakaan kiinnostais niin keskustelu vois jatkua keittiön puolella.

En miekään haluais urheilua nauhalta katsoa, jotain telkkasarjoja voisin ja yleensä ne nauhoitankin niin saa rauhassa kattoo ja voi kelata mainokset..:)

Ap, ole sitten menemättä jos niin paljon häiritsee. Kyse on kuitenkin sinun äidistäsi, hän saanee juhlia äitienpäivää kuten haluaa? Jos kahvihetken emännälle on ok että kaffet hörpitään F1 kisakatsomossa niin sen pitäisi olla sullekin ok. Vai määräätkö sä aina kun menet kylään että mitä siellä tehdään ja missä?
Joo, no sillä lailla teen kyllä yleensä, että en mene kylään sellaiseen paikkaan, jossa ohjelmassa on jotain mitä en halua tehdä. En siis mene vaikkapa ryyppyjuhliin, koska en itse ryyppää, enkä jaksa katsella toisten ryyppäämistä. Enkä mene Euroviisukatsomoon, kun en välitä Euroviisuista. Ja mielelläni jättäisin nämäkin kahvittelut väliin, mutta kun äitini nyt ilmaisi että hän siitä syvästi loukkaantuu, jos en mene.

Onko asia sitten ok, jos minä otan vaikka kirjan tai läppärin mukaan ja keskityn vaan niihin kahvipöydässä? Yhtä paljon huomiota minulta silloin liikenee muille, kuin noilta urheilun tuijottajilta.

Kahviahan nyt kylla voi keittaa ja juoda vaikka joka paiva ja kakkuakin syoda , jos ei ole ongelmia painon kanssa , mutta Formulat tulee vain silloin , kun ne tulee.
Mikä niistä formuloista tekee niin tärkeät, että niitä pitää katsoa silloin kun on kutsunut vieraita? Eikö niitä voisi joskus jättää väliin? Tuleehan niitä myöhemmin lisää, tuskinpa tänään lähetetään vuoden ainoaa formulakisaa. Ja tulokset näkee netistä tai lehdestä. Ei joku viihde voi olla niin tärkeää, että se ajaa kaiken muun ohitse.

[QUOTE="a p";28461034]Joo, no sillä lailla teen kyllä yleensä, että en mene kylään sellaiseen paikkaan, jossa ohjelmassa on jotain mitä en halua tehdä. En siis mene vaikkapa ryyppyjuhliin, koska en itse ryyppää, enkä jaksa katsella toisten ryyppäämistä. Enkä mene Euroviisukatsomoon, kun en välitä Euroviisuista. Ja mielelläni jättäisin nämäkin kahvittelut väliin, mutta kun äitini nyt ilmaisi että hän siitä syvästi loukkaantuu, jos en mene.

Onko asia sitten ok, jos minä otan vaikka kirjan tai läppärin mukaan ja keskityn vaan niihin kahvipöydässä? Yhtä paljon huomiota minulta silloin liikenee muille, kuin noilta urheilun tuijottajilta.[/QUOTE]

Sulla on siis kaksi vaihtoehtoa a) loukkaat äitiäsi äitienpäivänä etkä mene kahville B) unohdat tuon minäminäminä asenteen ja istut siellä sen tunnin tai pari äitisi iloksi. Tuskinpa se kirja niin paljon painaa ettetkö voisi sitä ottaa mukaan.

Mä en ymmärrä näitä (oletettavasti) aikuisia ihmisiä jotka luulee olevansa maailman napoja. MINÄ en voi mennä kahville kun MINUUN ei kiinnitetä huomiota ja MINÄ haluan että tehdään näin kun MINÄ en tykkää kun tehdään noin. :headwall:

[QUOTE="a p";28461039]Mikä niistä formuloista tekee niin tärkeät, että niitä pitää katsoa silloin kun on kutsunut vieraita? Eikö niitä voisi joskus jättää väliin? Tuleehan niitä myöhemmin lisää, tuskinpa tänään lähetetään vuoden ainoaa formulakisaa. Ja tulokset näkee netistä tai lehdestä. Ei joku viihde voi olla niin tärkeää, että se ajaa kaiken muun ohitse.[/QUOTE]Hyva kysymys.
Ei mulla ole tuohon vastausta.

Jos AP:tä lohduttaa, niin mun porukoilla on telkka päällä aina, siis AINA. Ja aina siellä on tulossa just sitä, mitä faija ehdointahdoin haluaa katsoa. Kaikki ruokailut, kahvit, juhlat ja muut menis niillä ehdoilla, kukaan ei voi puhua siellä eikä vieraita muutenkaan huomioida mitenkään, siihen vaan sohvan nurkkaan katsomaan just sitä mitä sattuu tulemaan.

Kuulostaa surullisen tutulta. Meiltä kyllä välillä kysytään, että haluutteko katsoa jotain, mutta eipä itseä yleensä kiinnosta. Harvoin tulee kylässä käytyä, koska on parempaakin tekemistä, kun istua sohvalla ja töllöttää telkkaria. Vaikka lapsuudenkoti kyseessä, ei ole omaa tilaa, johon voisi mennä olemaan ja vaikka lukemaan. Tuntuu, ettei vierailusta ole heille mitään iloa. Me vain ollaan siellä. Sitten jos keksii itselleen jotain muuta tekemistä kuin istua siinä sohvalla, niin sitten äitipuoli kattoo pahasti.

Meillä oli lapsen ristiäiset ja kun toimitus oli ohi, niin pappi kysyi että vilkaistaanko mitä formuloihin kuuluu :whistle:

Ei ollut ollenkaan moukkamaista, siinä ne sitten katsoivat ristiäiskahvien kanssa formuloita :laugh:
Onkohan meillä ollu sama pappi, meillä meinaan kans nuorimmaisen kastanut pappi kävi vilkasemassa tilanteen ja vielä oltiin kirkossa.

Lähti sitten kaupan kautta kotiin, kauppa kirkon vieressä niin että näky kun kanto kaljasalkun autoon.... mukavan rento mies.

[QUOTE="vieras";28461073]Kuulostaa surullisen tutulta. Meiltä kyllä välillä kysytään, että haluutteko katsoa jotain, mutta eipä itseä yleensä kiinnosta. Harvoin tulee kylässä käytyä, koska on parempaakin tekemistä, kun istua sohvalla ja töllöttää telkkaria. Vaikka lapsuudenkoti kyseessä, ei ole omaa tilaa, johon voisi mennä olemaan ja vaikka lukemaan. Tuntuu, ettei vierailusta ole heille mitään iloa. Me vain ollaan siellä. Sitten jos keksii itselleen jotain muuta tekemistä kuin istua siinä sohvalla, niin sitten äitipuoli kattoo pahasti.[/QUOTE]
Kyläilyistä on mennyt maku kokonaan ihan viime vuosina, ei enää TV:n vuoksi, vaan mobiililaitteiden. Kuusikin aikuista ihmistä istuu keskenään samassa tilassa, jokainen tuijottaa hiljaa omaa ruutuaan. Lapset tohisee keskenään, mutta jos siellä äityy kina tai peräti riita, kukaan ei vaivaudu edes puuttumaan, ennenkuin jollakin on sormi irti. Päätin juuri kieltäytyä näistä sessioista tyystin - osaan istua omassa kodissani.

Kyllä sosiaalisuusaste on korkealla silloin, kun kaikki tuijotetaan samaan ruutuun, josta tulee ympäriajon MM-osakilpailu.

Kyläilyistä on mennyt maku kokonaan ihan viime vuosina, ei enää TV:n vuoksi, vaan mobiililaitteiden. Kuusikin aikuista ihmistä istuu keskenään samassa tilassa, jokainen tuijottaa hiljaa omaa ruutuaan. Lapset tohisee keskenään, mutta jos siellä äityy kina tai peräti riita, kukaan ei vaivaudu edes puuttumaan, ennenkuin jollakin on sormi irti. Päätin juuri kieltäytyä näistä sessioista tyystin - osaan istua omassa kodissani.

Kyllä sosiaalisuusaste on korkealla silloin, kun kaikki tuijotetaan samaan ruutuun, josta tulee ympäriajon MM-osakilpailu.
*REPS* Mutta näinhän se on :D

Yhteistyössä