En taho sit lokaa niskaan tästä!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tilanne on se että olen työtön ja rahaton.Olen miehen kanssa yhdessä jolle vuosia sitten tuli raskaaksi vahingossa,päätimme yrittää suhdetta.Meillä on hyviä ja huonoja kausia.Tätä ennen oli töissä ja omillani.
Mies ottaa ja lähtee välillä pitämään hauskaa,tietääkseni hän ei ole pettänyt,mutta esim aamulla meillä oli riitaa ja mies sanoi ettei tule yöksi kotiin ja suututtakseen minut sanoi että aikoo pettää.Tiedän lapsellista.Hän on todella kiivas luonne.Ahhg en tiedä miksi edes kirjoitan tänne?!

Hän rakastaa minua tiedän,mutta henkisesti alistaa,hän tekee mitä tahtoo,matkustelee yms..Ei vastaa puhelimeen aina jos soitan...Hän tekee täysin mitä tahtoo.
Pointti tässä oli se että asumme pikkukylällä ja en ole saanut töitä,olen riippuvainen miehestäni(emme ole naimisissa) hän tietää etten lähde.
Pääsääntösesti hän kohtelee hyvin ja olemme onnellisia,mutta hän uhkailee ja pelottelee muilla naisilla ja ne jää vaivaamaan mieleen.Nytkin hän lähti matkalle ja ei ilmottanut mitn,äsken vastasi ja parilla sanalla kertoi missä on ja ei enää vastaa.

rakastan kai häntä,mut haluisin jo lähteä,olen loppu ja tiedän että ensi yökin menee pelätessä toteuttaako uhkauksen.

Ymmärtääköhän kukaan tätä? Muuten olemme kuin normi perhe mutta hän kilahtaa ihan oudolla tavalla....
 
vieras
Kuule nainen, yllätäpä se lapsellinen sika kerrankin oikein kunnolla. Pakkaa tavarasi ja muuta väliaikaisesti vaikkpa jonkun sukulaisen tai ystävän luo. Järjestele asiat kuntoon ja muuta elämäsi suunta. Se on mahdollista, vaikka ehkä tuntuukin vaikealta tai mahdottomalta. Miehesi käyttäytyminen ei tule koskaan muuttumaan ja tuollainen toisen kiusaaminen ja alistaminen on ihan kamalaa. Se syö viimeisetkin itsetunnon rippeesi, usko pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
No aivan varmaa on, ettei se mies sinua rakasta - turhaan sellaista vakuuttelet itsellesi. Ei rakasta ihmistä kohdella noin, tallota.
Itse tuon tallomisen kokeneena sanon, että ei tuollanen mies sua rakasta, rakastaa ehkä vain itseään... :( Kyllä kuule elämä kantaa, vaikka lähtisitkin. Voit tulla taloudellisesti jopa paremmin toimeen yksin, kun saat itse päättää mihin rahat käytät, eivätpä mene perheen ruokarahat toisen haaveiden täyttämiseen!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
No aivan varmaa on, ettei se mies sinua rakasta - turhaan sellaista vakuuttelet itsellesi. Ei rakasta ihmistä kohdella noin, tallota.
uskomatonta mutta totta.Olen yllättynyt itsestäni että nyt ehkä oikeasti alkaa riittää...mutta saanko repäistyä itseni irti ja mistä asunto,työ yms... Ennen olin niin touhukas ja neuvokas,nyt tuntuu tumpelolta.
 
ap
Olen sitä mieltä ollut myös että viimiseen asti taistellaan suhteen puolesta,olen antanut paljon anteeksi.Ihan outoja juttuja.Mutta nyt tuntuu että sydän hakkaa ja pelottaa kun mies ponnekkaasti uhosija ei nyt vastaa puhelimeen...Olen ihan rikki,palasina jälleen.Ihana kirjottaa tänne,tuntuu ettei ole yksin.
 
Kyllä ne voimat sieltä löytyy, kun rupeet vaan järjestämään elämääsi uusiksi. Ei ketään oo luotu tänne kenenkään kynnysmatoksi. Ei edes sua ja semmoisena se sun miehes sua pitää. Haluutko oikeesti tuhlata elämäs tuommoiseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
No aivan varmaa on, ettei se mies sinua rakasta - turhaan sellaista vakuuttelet itsellesi. Ei rakasta ihmistä kohdella noin, tallota.
uskomatonta mutta totta.Olen yllättynyt itsestäni että nyt ehkä oikeasti alkaa riittää...mutta saanko repäistyä itseni irti ja mistä asunto,työ yms... Ennen olin niin touhukas ja neuvokas,nyt tuntuu tumpelolta.
voimia sulle, kai sä mieluummin kituutat yksin vaikka tuilla sen aikaa että työtä löytyy kuin elät enää tuollasessa. näet sen kyllä jonain päivänä vaikka nyt pelottaisi eikä tuntuisi olevan vaihtoehtoja tai tulevaisuutta =) alku aina hankalaa, ja niin poispäin. miehesi ei kuulosta järin vakaalta ja terveeltä.
 
vieras
Kukaan nainen ei tarvitse kumppanikseen tuollaista kuspäätä. Oikeasti! Jotkut naiset ovat ilmeisesti aina olleet tekemisissä vain todella huonojen miesten kanssa, koska jopa pitävät tuollaista ap:n kuvailemaa suhdetta normaalina. En ikinä voisi olla tuollaisen miehen kanssa yhdessä, en haluaisi tuollaista edes kaveriksi, työtoveriksi tai naapuriksi.

Ap, älä enää viivyttele, vaan lähde pois. Sitä nopeammin saat elämäsi taas järjestykseen. Takuulla elämänlaatusi paranee kertaheitolla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Mistä sen tietää, että toinen rakastaa, jos se kohtelee toista huonosti?
niistä hyvistä hetkistä???
Mites se Irinan laulu meni, 9 hyvää ja 10 pahaa...
Niiden hyvien hetkien avulla mä jaksoin vähän liian kauan, kunnes ne pahat alko tuntuun just noin pahoilta, eikä ne hyvätkään enää tuntuneet niin hyviltä.
 
ukkonsa kynnysmatto myös
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
No aivan varmaa on, ettei se mies sinua rakasta - turhaan sellaista vakuuttelet itsellesi. Ei rakasta ihmistä kohdella noin, tallota.
uskomatonta mutta totta.Olen yllättynyt itsestäni että nyt ehkä oikeasti alkaa riittää...mutta saanko repäistyä itseni irti ja mistä asunto,työ yms... Ennen olin niin touhukas ja neuvokas,nyt tuntuu tumpelolta.
sun ukkos on nuijinut sut maahan ja tunnet ittes huonoks sen takia. Aloita vaikka katsomalla MOlin sivuilta vapaita työpaikkoja ja sitä kautta nokkaa maailmalle päin. Jos työpaikka löytyy niin yleensä löytyy asuntokin. Ja tän kaikenhan voi tehdä kaikessa hiljaisuudessa.
 
ap
toisinaan on olo et onko tämä edes totta,vääristelenkö asioita.Omat sukulaiseni ovat käskeneet lähteä jo ajat sitten.mies haistattelee myös lähipiirillemme.Mutta ne hyvät hetket on juuri sitä mitä toivoa saattaa..höm...pelottaa se yksinäisyys ja se että tulee lapsesta riitaa.
 
vieras
Kuulostaa niiiiin tutulta..valitettavasti. Jotenkin mulla on jäänyt ero/uusioperheen lapsena kauhee vimma pitää oma perhe kasassa ja siksi puristaa ittestään kaikki irti että jaksais miehen ajoittain ihan älyvapaata touhua. Tosi itsekäs tyyppi, ja noi ettei vastaa puhelimeen, samaa tekee kun ryyppäämään lähtee. Nyt alkaa olla mitta täys.. kunhan saan töitä itekkin (hoitovapaalla) niin taidan luovuttaa tän suhteen elvyttämisen..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa niiiiin tutulta..valitettavasti. Jotenkin mulla on jäänyt ero/uusioperheen lapsena kauhee vimma pitää oma perhe kasassa ja siksi puristaa ittestään kaikki irti että jaksais miehen ajoittain ihan älyvapaata touhua. Tosi itsekäs tyyppi, ja noi ettei vastaa puhelimeen, samaa tekee kun ryyppäämään lähtee. Nyt alkaa olla mitta täys.. kunhan saan töitä itekkin (hoitovapaalla) niin taidan luovuttaa tän suhteen elvyttämisen..
just hei sä ymmärrät.Sinä annat anteeksi kaiken,et luovuta,olet kiltti miehelle.Odotat koko ajan parempia aikoja kunnes menee pirun hyvin ja olet onnellinen sit mies tekee taas mitä tahtoo,lähtee kavereitten kaa ilmottamatta,ei vastaa puhelimeen tai jättää teidät mökille,ottaa auton puhelimen yms että saa vaan kiusata.haukkuu sinua niin paljon eri nimityksillä ja niin huonoksi ihmiseksi että et voi tehdä mitään,lamaannut ja kyyneleet virtaa norona poskilla.

Sit hyvittelyä ja puhetta tulevaisuudesta,rakkautta yms....ja taas joku tosi itsekäs temppu.

Päätät ettet luovuta kun on hyviä hetkiä ja se ihana lapsi.Näet miten olette laittamassa yhdessä lasta koulutielle,vietätte perheenä aikaa esim mökillä....

 
narikka
lähe nyt ku mies on matkoilla. otat sen mitä sulle kuuluu ja tietenki lapsen tavarat. heti huomenna hakeen asuntoa ja jos ei ole rahaa niin sossuta takuu vuokra,yms asiat. ota nyt itteäs niskasta kiinni. miksi näyttäsit lapselle että nuin eletään? ei ilmoteta missä olhaan ja käytäyvytään tosi tylysti. aika visto mies kyllä
 
vieras
Sitten sä murheellisessa tilanteessa olet, jos vasta kymmenen vuotta myöhemmin tajuat lähteä. Nyt on helpompaa, kun olet vielä lapsen kanssa yhdessä. Ei ole täysin yksinäistä ja ehdit saada elämäsi kuntoon.
 
vieras
Minkä ikäinen lapsi teillä on? Jos hän on tyttö, haluatko että hän oppii tuollaisen olevan normaalia käytöstä mieheltä ja että naisen vain kuuluu sietää tuota. Ottaa aikuisena itsellleen samanlaisen miehen ja kokee kaiken saman paskan?? Tai jos hän on poika...oppii että näin käyttäytyy mies ja on oikein kohdella tuolla tavalla naisia.

Mietipä nyt ap oikein tarkkaan!
 

Yhteistyössä