en suinkaan ole katkera, mutta kuitenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaRikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NaRikka

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 889
0
36
Joskus kyllä mietityttää, että miksi kaiken on tapahduttava vaikeimman kautta. Ei tätä elämää kovin vakavasti voi ottaa, muuten sekoasi. Kun olisi edes hetken kauemmin saanut olla lapsi. Kaikki kaatuu niskaaaaaaaaan!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just!ja voi herranjestas ku sattuu jotaki kivaa,niin sitte sattuuki tuhat kertaa jotaki pahaa...ikinä ei saa olla onnellinen!

No niinpä. Melkein kun jotakin kivaa sattuu, niin saman tien saa olla vilkuilemassa olan yli, että koskas se paha juttu sitten tulee taas kompensoimaan tilanteen. Niin paljon kaikkea kakkaa elämässä, että joskus ei erota hyviä juttuja sitten ollenkaan.

Oon muuten miettinyt ja joskus oppilaille ääneenkin ihmetellyt, et miks nuorilla on niin kiire aikuistua... olisivat rauhassa lapsia niin kauan kuin suinkin, kyllä tätä aikuisuutta ehtii "lusimaan" ja vastuuta kantamaan ihan riittävästi. Toisaalta taas - kohta kolmekymppisenä on kyllä sata kertaa hauskempaa kuin 15 v.

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Oon muuten miettinyt ja joskus oppilaille ääneenkin ihmetellyt, et miks nuorilla on niin kiire aikuistua... olisivat rauhassa lapsia niin kauan kuin suinkin, kyllä tätä aikuisuutta ehtii "lusimaan" ja vastuuta kantamaan ihan riittävästi. Toisaalta taas - kohta kolmekymppisenä on kyllä sata kertaa hauskempaa kuin 15 v.

No niinpä! Samalla ristiretkellä minäkin, nuorille saarnaan lapsuudesta ja sen tärkeydestä. Ihan liian vaikeita nämä aikuisten asiat kannettavaksi lapselle. Itse olen koko elämäni joutunut olemaan vahvempi ja aikuisempi, kuin olen. Jotenkin tuntuu, että kohta se raja tulee vastaan. Ikinä ei ole saanut olla lapsi, eikä huoleton.

musta oli rasittavaa lapsena kun jouduin murehtimaan lama-aikana jatkuvasti et riittääkö raha ja ruoka ja saako vanhemmat töitä vai ei.. ei ihme että sain vatsahaavan.........................

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
tuo lähti sit vähän liian lujaa,,,siis viesti kun en kerennyt kaikkea tarvittavaa kirjoittaa mut kyselisin vaan et miks lapsuutesi on ollut sitten niin "taakkainen"?

mielenterveys-&alkoholiongelmaa perheessä. Niistä johtuen sitten kaikenlaista muutakin.

Ei vitsit... just siksihän ne hyvät erottuukin, kun tietää mitä on pahakin. Toiset vaan ei osaa olla huolehtimatta, pakko huolehtia niistäkin asioista mistä ei tarvitsisikaan. Mä olen 23. Ja äiti. Olen ollut äiti jo 5 vuotta, se on tähän ikään aika paljon se. Elämä on aika hulvatonta, vaikkei aina huoletonta, juuri näin. :D :hug:

Yhteistyössä