En sitten voi olla onnellinen toisten puolesta.... Tosi kiva huomata joo.... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keijumetsän Lilja

Vieras
Menin sitten lukemaan erään onnellisen palstalaisen pikkuhuolista kertovaa ketjua. Ja purskahdin itkuun. Kun mun ongelmat tuntuu niin suurilta ja minäkin tahtoisin olla kuin normaalit, onnelliset ihmiset on. :'(

Nyt sitten vihaan itseäni, kun en kerran osaa olla kadehtimatta toisia ja en osaa olla onnellinen siitäkin vähästä mikä mun elämässä on hyvin.

Onneksi vauva nukkuu ja mies on töissä, niin eivät näe mun kyyneliä.

En siis tarkoita, että olisin ainoa, jolla täällä vaikeaa on. En minä sitä. Oma elämänvaikeus vaan kiusaa. Ja se, että huomaa tällaisia vikoja itsestään.

Lähinnähän se on tuo masennus, mikä johtuu monista seikoista. Esimerkkinä masennuksen syistä voisin mainita reuman minkä takia oon kipeä joka päivä. Enkä oo saanut siihen lääkäriaikaa, vaikka oon oottanut jo melkein vuoden, välillä hoputellutkin niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
:hug: Onko sulla pahakin masennus?

Kai se, kun itkettää niin kovasti. Välillä tuntuu kurjemmalta, välillä taas on ihan kiva olo. Se mielentilan muutos tulee niin nopeesti, kuten nytkin. Minä oon tunneihminen muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
:hug: Onko sulla pahakin masennus?

Kai se, kun itkettää niin kovasti. Välillä tuntuu kurjemmalta, välillä taas on ihan kiva olo. Se mielentilan muutos tulee niin nopeesti, kuten nytkin. Minä oon tunneihminen muutenkin.

Oletko saanut apua siihen?

Meillä käy kerran viikossa sellainen vauvaprojektin työntekijä. Sille oon joskus jutellut tästä masennuksesta. Neuvolassa oon kanssa jutellut.

Mutta jos meinaat, että olenko jutellut psykologin kanssa, niin en vielä. Keräilen vielä rohkeutta. Minulla on aika korkea kynnys hakea apua sieltä, kun olen saanut siitä aika ikäviä muistoja. Lisäksi miehellä on kanssa sen alan työntekijöistä huonoja kokemuksia, joten hän on koko alaa vastaan.

Hae ihmeessä edes masennuslääkkeet jos et juttelemaan halua heti mennä. Tk:sta saat kyllä reseptin. Ite soitin aikaa ja sain heti seuraavalle päivälle kun kerroin masennuksesta vaikka asun isossa kaupungissa, eli ottavat tosissaan asiat

Alkuperäinen kirjoittaja Peräpukama:
Hae ihmeessä edes masennuslääkkeet jos et juttelemaan halua heti mennä. Tk:sta saat kyllä reseptin. Ite soitin aikaa ja sain heti seuraavalle päivälle kun kerroin masennuksesta vaikka asun isossa kaupungissa, eli ottavat tosissaan asiat

Mieluummin minä kyllä juttelisin kuin popsisin pillereitä.