en sitten päässytkään synnyttämään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nemoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja neja:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
kiitos tsempeistä... tartten niitä tosiaan. ikävä tulee olee kova kun oon tytöstä erossa.kuitenkin ollaan totuttu olee päivät pitkät yhdessä :'( :heart:

etkö voi ottaa tyttöä välillä kotiin?

voin tietty..huomenna tuleekin kotiin.mutta nyt vaan annettiin yökylään siinä toivossa,että vielä vuorokauden sisällä lähettäis sairaalaan.kätilö veikkaili,että kyllä te varmaan muutaman tunnin päästä tuuttekin takas.nyt on mennyt kuusi tuntia...

Mäkin kävin kuopuksesta kans ajoissa...olin puol2 päivällä laitoksella ja olin 3cm auki..halusin takas kotio...supistuksia oli tullu aamu 6 asti ja oli säännölliset..pääsin kotia ja kätilö totes et tule takas jos silt tuntuu..koton oltiin puol4 ja takas lähettiin klo5 ja poika synty puol7 illalla...

Lähettäkää mullekkin noita suppareita :D Mua vaan jomottaa alamahaan ja -selkään ei mitään muuta :( Ja saatte uskoa et valmis olisin jo laitokselle. Rv 41+3
Tsemppiä!

:/

Mut otettiin sairaalaan kun oli vaan sormelle auki ja muutaman tunnin olin siellä (muistaakseni 4-5h), sitten synnytys saliin ja epiduraalin laittoivat + supistuksia nopeuttavaa jotakin jutskaa en muista nimeä..Vaikka ihan hyvin olisivat voineet laittaa kotiin, kun ei ollut laskettuaikakaan vielä mennyt..

Paska lääkäri sulla ollut :(

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:/

Mut otettiin sairaalaan kun oli vaan sormelle auki ja muutaman tunnin olin siellä (muistaakseni 4-5h), sitten synnytys saliin ja epiduraalin laittoivat + supistuksia nopeuttavaa jotakin jutskaa en muista nimeä..Vaikka ihan hyvin olisivat voineet laittaa kotiin, kun ei ollut laskettuaikakaan vielä mennyt..

Paska lääkäri sulla ollut :(

:hug:

no sepä se kun lääkäri ei edes tullut katsomaan... yöllä silloin sanoivat (kätilö) että lääkäri tulee aamulla tsekkaamaan tilanteen ja kertomaan mielipiteensä nopeutetaanko puhkasemalla kalvot,mutta ei näkyny lääkäriä,ei... oon varma,että olis kyllä puhkassu jos olis tullu.
noh,pääsinpähän tekee viimehetken siivouksia kotiin...mutta kyllä tää vähän tyhmältä tuntuu kun sairaalassa ne veikkas,että mennään muutaman tunnin päästä takas,mut nyt onkin menny pari päivää...hohhoijaa..tulis jo.. |O

no voi,tuommonen oottaminen on jo tuskaa... mullaku lähti limatulppa niin 2 seuraavaa päivää supisteli epäsäännölisesti ja säännöllllisesti ja ei tosiaan oikein tienny mitä tehä.... soitiin sairaalaanki ja sanoivat että tule vasta sitte ku supistuksia tulee alle kymmenen minuutin välein parin tunnin ajan säännöllisesti.... no se neuvo oli oikeinmutta jouduin niitä säännöllisiä 2tunnin ajan kestäviä supistuksia oottamaan 2vuorokautta ja kyllä se oli yhtä tuskaa.... sitte ku menin sairaalaan,olin vain 3cm auki... no muutama tunti meni ku poika synty.nopeasti se sitte eteni siitä.
tsemppiä sulle!!!!!!!!! =)

perjantaina aamuyöllä heräsin supistuksiin,oltiin kotona alle tunti,lähdettiin sairaalaan n.puol kuus ja tyttö syntyi tarkkailuhuoneeseen 5.51 :heart: . edes mitään kivunlievityksiä en ehtinyt saamaan..huh..mutta nyt ollaan jo onnellisesti kotona.ihanaa..

perjantaina aamuyöllä heräsin supistuksiin,oltiin kotona alle tunti,lähdettiin sairaalaan n.puol kuus ja tyttö syntyi tarkkailuhuoneeseen 5.51 :heart: . edes mitään kivunlievityksiä en ehtinyt saamaan..huh..mutta nyt ollaan jo onnellisesti kotona.ihanaa..
Onnea!!

:flower: :heart:

Jos kohdunkanava jo 4 cm auki niin sitähän vois kalvojen puhkasulla avittaa.
Vaadi jotain apuja,mulle laitettu paracervikaalilpuudute aina kun 4-5 cm auki ja loppu on auennut ihan puolessa tunnissa,allekin!!

Tuo kalvojen puhkaisu on melko luonnollinen avitus,toivottavasti pääset kohta synnärille ja saat vaavin kainaloon!!!
Onnea matkaan!!! :wave:

Yhteistyössä