En saanut joustoluottoa!Mistä nyt edullisin laina?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti
hm
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
auttakaa..oman pankin alla olevat ei anna.
no hyvä! törky kallishan tollainen on! ja houkuttelee ottamaan enemmän luottoa koko ajan kuin mitä oikeasti tarviis!

eikö esim sampo mainosta jotain pienen koron käyttölainaa?

muakin kiinnostaa mihin tarviit? jos sun oma pankki ei anna sulle lainaa niin ei taida olla kovin hyvät takaisinmaksukyvyt? että onko lainantarve nyt aivan ELINTÄRKEÄ.. vai voisko ilman sitä selviytyä, että saat raha-asiat pidettyä jotenkuten kurissa..
 
annelee
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
käyttääkö ihmiset oikeesti noita törky kalliita GE money lainoja ja tollasia joustoluottoja??

mä en käsitä. ja mihin tarkoituksiin, se kiinnostais!
GE moneyn laina (max. 50 000) ei ole oikeastaan sen kalliimpi kuin pankin myöntämä kulutusluotto. (kulutusluotto = laina muuhun tarkoitukseen kuin opintoihin tai asuntoon)
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
käyttääkö ihmiset oikeesti noita törky kalliita GE money lainoja ja tollasia joustoluottoja??

mä en käsitä. ja mihin tarkoituksiin, se kiinnostais!
Maksettiin auto Ge moneyn luotolla.Ei tuo edes paha koroltaan ollut.
ok siis tollaseen ymmärrän.

mulla kai tulee ekana mieleen, että on sössiny niin pahasti raha-asiansa, että tarvii selvitäkseen seuraavaan palkkapäivään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
käyttääkö ihmiset oikeesti noita törky kalliita GE money lainoja ja tollasia joustoluottoja??

mä en käsitä. ja mihin tarkoituksiin, se kiinnostais!
Maksettiin auto Ge moneyn luotolla.Ei tuo edes paha koroltaan ollut.
ok siis tollaseen ymmärrän.

mulla kai tulee ekana mieleen, että on sössiny niin pahasti raha-asiansa, että tarvii selvitäkseen seuraavaan palkkapäivään.
Ok.En todellakaan elämistä luotoilla kannata minäkään.Siinä uppoaa ja syvälle suohon.Luulisin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mex:
joustolaina, yksilaina, sinun laina, onhan niitä! joustolainassa eka vuosi on maksuvapaa eli maksaa vain korkoa. paljon tarvitset lainaa?
Riippuu joustoluotosta! Meillä alko heti seuraavasta kuusta takas maksu 200e kuussa
 
vieras
Otin pankista käyttöluottoa tuhat euroa ja korko oli 6,31%, tod. vuosikorko jossain 30% paikkeilla. Kattelin myöh. telkkarista tuota GE Moneyn lainaa ja siinä oli takaudettomalle lainalle korko n. 5% ja tod. vuosikorko 20% luokkaa, joten olisin päässyt halvemmalla ottaa GE Moneylta tuo laina kun pankista. Ens kerralla tiedän. Tosin mun laina oli helppo hoitaa järjestykseen yhdellä puhelinsoitolla.
 
köyhä
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
mihin ja minkäverran tarvitset lainaa? Onko sinulla realistiset mahdollisuudet myös maksaa se pois?
3500e tarvitsen, on realistinen mahdollisuus maksaa pois.tarkoitus on siis saada 5 eri osa-maksu lainaa pois kerralla ja maksaa vain yhteen paikkaan.
 
köyhä
Musta on hassua et mulla on muuta osa-maksu maksu joista yht tulee 3500e, yksi niistä on nordean rahoittama.olen ne aina maksanut takaisin maksusopimuksen mukaan, mutta keväällä tuli yllättävä meno isän kuoleman takia ja jouduin muutaman kerran maksamaan 2vkoa myösässä.tästä syystä nordea ei anna mulle lainaa. ja musta se on hassua kun mulla ei ole nordeaan lainaa kuin 550e verran ja mulla tulot 2200e/kk, ei ole opinto-asunto saatikka asuntolainaa. taidan vaihtaa pankkia. ja kääntyä gemoneyn puoleen.
 
tyytyväinen asuntovelkainen sammosta
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Musta on hassua et mulla on muuta osa-maksu maksu joista yht tulee 3500e, yksi niistä on nordean rahoittama.olen ne aina maksanut takaisin maksusopimuksen mukaan, mutta keväällä tuli yllättävä meno isän kuoleman takia ja jouduin muutaman kerran maksamaan 2vkoa myösässä.tästä syystä nordea ei anna mulle lainaa. ja musta se on hassua kun mulla ei ole nordeaan lainaa kuin 550e verran ja mulla tulot 2200e/kk, ei ole opinto-asunto saatikka asuntolainaa. taidan vaihtaa pankkia. ja kääntyä gemoneyn puoleen.

Mene neuvottelemaan sampopankkiin. Ne hakevat nyt uusia asiakkaita ja jos siirrät tilisi sinne, saat taatusti lainankin.

 
köyhä
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen asuntovelkainen sammosta:
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Musta on hassua et mulla on muuta osa-maksu maksu joista yht tulee 3500e, yksi niistä on nordean rahoittama.olen ne aina maksanut takaisin maksusopimuksen mukaan, mutta keväällä tuli yllättävä meno isän kuoleman takia ja jouduin muutaman kerran maksamaan 2vkoa myösässä.tästä syystä nordea ei anna mulle lainaa. ja musta se on hassua kun mulla ei ole nordeaan lainaa kuin 550e verran ja mulla tulot 2200e/kk, ei ole opinto-asunto saatikka asuntolainaa. taidan vaihtaa pankkia. ja kääntyä gemoneyn puoleen.

Mene neuvottelemaan sampopankkiin. Ne hakevat nyt uusia asiakkaita ja jos siirrät tilisi sinne, saat taatusti lainankin.
näin taidan tehdä
 
Yxvaan
Itse olin hakemassa Aktialta ensiksi (oma pankki, johon ei kyl tuu palkka), mutta sitten tuttava suositteli Aasan lainaa. Nimelliskorko kiinteä 9,8% halvempi kuin Aktian tarjoama (11% + 3kk euribor). Nyt kun korotkin on nousussa niin tulee halvemmaksi.
 

Yhteistyössä