V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja AP isä:Olen aina muistanut vaimoa lahjalla jokaisena merkkipäivänä ja jouluna. Sen takiahan isänpäivä käsittääkseni on, että silloin isää muistetaan. Meillä se ei juuri normaalista päivästä poikennut. En ole katkera siitä, että en saanut jotain lahjana jotain tavaraa. Tärkeintähän tässä ei ole se lahja vaan se ele, että muistetaan.
Jep. Lasten toimesta...
mistähän sä oot saanut päähän että vaan lapsille kuuluu se muistaminen. tietääkseni on ihan yleistä että sitä omaa puolisoa, lasten isää muistetaan. jopa naapurin isää voi onnitella.
Itseasiassa olen sitä mieltä, että äidille se mies on omien lastensa isä ja sitäkautta muistamisen arvoinen isänpäivänä. Ihan niinkuin exäni on lapsieni äiti, niin laitoin hänelle onnittelukortin.
samaa mieltä. meillä ei tosin muisteta kun välit on mitä on :| mä en tiedä missä se on muka määritelty että vain sitä omaa isää muistetaan..
Minä ajattelen sen olevan yleensä isyyden muistamista ja arvostamista. Samoin kuin äitienpäivä on äitiyden juhla