En saanut isänpäivälahjaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Tapaus kerrallaan... Ei toisten ruikuttamiset tee jonkun toisen ruikuttamisesta mun mielestä mitenkään fiksumpaa... :D yhtä lapsellista se on jokaisessa tapauksessa.

Vai ihanko totta jonkun mielestä moinen "vaimoni ei ostanut mulle isänpäivälahjaa, nyyyyh" -ruinaaminen on ihan... normaalia? :saint:

Näin ajatellen voi kyllä sanoa, että tämä palsta on täynnä lapsellista ruikuttamista.
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Jaa-a. Saas nähdä mitä tällä palstalla keskustellaan jahka joululahjat on jaettu... :whistle:

(ps. en ole ap)

Palstan meiningin tuntien, ihan varmasti ruikutetaan.
Onneksi meillä ei aikuiset joululahjoja toisilleen jakele.. lapsille sitten senkin edestä :D Mutta, en tiedä... minusta niissä päivissä vain on jokin muu tärkeämpää kuin paketti ja sen sisältö.
Jokainen tavallaan toki, mutta ettäpitää siitä aikuisen ihmisen ruikuttaa, ettei saa mitään tai vaihtoehtoisesti ei saa sitä mitä oli "joulupukin-listaan" kirjoittanut :laugh:

Joopa. Kaikkein käsittämättömintä on se ruikutus, että jos puoliso ei ostanutkaan sitä mitä itse toivoi, ja ikänä ei ole edes kertonut ääneen mitä haluaa. :/

Tapaus kerrallaan... Ei toisten ruikuttamiset tee jonkun toisen ruikuttamisesta mun mielestä mitenkään fiksumpaa... :D yhtä lapsellista se on jokaisessa tapauksessa.

Vai ihanko totta jonkun mielestä moinen "vaimoni ei ostanut mulle isänpäivälahjaa, nyyyyh" -ruinaaminen on ihan... normaalia? :saint:

Näin ajatellen voi kyllä sanoa, että tämä palsta on täynnä lapsellista ruikuttamista.
:kieh:

Sä jäit nyt kiinni, kuulut selvästi itsekin niihin miehiin, joille vaimon pitää ostaa isänpäivälahja :D:D:D

Olen aina muistanut vaimoa lahjalla jokaisena merkkipäivänä ja jouluna. Sen takiahan isänpäivä käsittääkseni on, että silloin isää muistetaan. Meillä se ei juuri normaalista päivästä poikennut. En ole katkera siitä, että en saanut jotain lahjana jotain tavaraa. Tärkeintähän tässä ei ole se lahja vaan se ele, että muistetaan.

Sä jäit nyt kiinni, kuulut selvästi itsekin niihin miehiin, joille vaimon pitää ostaa isänpäivälahja :D:D:D

Ei sen lahjan muodossa tarvi olla, mutta olishan se kiva että äiti huomioi lastensa isää. Exältä tuli nyt puhelimessa onnittelut, se riittää paremmin kuin hyvin tässä tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja AP isä:
Olen aina muistanut vaimoa lahjalla jokaisena merkkipäivänä ja jouluna. Sen takiahan isänpäivä käsittääkseni on, että silloin isää muistetaan. Meillä se ei juuri normaalista päivästä poikennut. En ole katkera siitä, että en saanut jotain lahjana jotain tavaraa. Tärkeintähän tässä ei ole se lahja vaan se ele, että muistetaan.

Jep. Lasten toimesta...

Alkuperäinen kirjoittaja selitys:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Oletko itse muistanut äitienpäivät ja syntymäpäivät...?

Tässä on syy miksi meidän ukko ei saanut mitään :kieh:

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

No mä olen viimeiset 8 vuotta ostanut joka vuosi miehelleni synttärilahjan. Hän ei ole kertaakaan ostanut mulle. 3 isän- ja äitienpäivää ollaan jo ehditty viettää. Joka isänpäivä olen ostanut miehelle lahjan, hän ei ole kertaakaan. Jokaisena saatanan juhlapäivänä olen leiponut kakun ja mies ei ole kertaakaan siitä edes vaivautunut maistamaan. Joten anteeksi nyt vitusti jos vihdoin meni hermot!!!! Ja kyllä toi ukko siitä ruikutti, "ymmärrätkö miten se loukkaa mua kun et ostanut lahjaa?" johon mä vastaan "niin, nyt tiedät miltä se tuntuu" johon ukko vastaa "se on eri asia". Tuo saatanan pässi vielä ilmoitti mulle että lapselle ei sitten osteta synttärilahjaa koska ei ole varaa mutta hänelle olisi pitänyt isänpäivälahja ostaa. Ilmoitin kyllä et niillä rahoilla ostin lapselle lahjan!!!

Joten hakkaa vaan päätäsi seinään, mutta jossain vaiheessa jokaiselta loppuu ymmärrys ja jaksaminen. Jos sä jaksat loputtomiin antaa ja antaa ilman et koskaan saat, niin onneksi olkoon, olet parempi ihminen kun minä :flower:

Jep. Lasten toimesta...

Oli vaan vähän surullista kun lapset kyselivät, että missä lahja... Ne olisi halunneet antaa lahjan mutta ei ollut mitä antaa :(
Niin pieniä, että eivä itse voi vielä ostaa.

Jep. Lasten toimesta...

mistähän sä oot saanut päähän että vaan lapsille kuuluu se muistaminen. tietääkseni on ihan yleistä että sitä omaa puolisoa, lasten isää muistetaan. jopa naapurin isää voi onnitella.

Ei sen lahjan muodossa tarvi olla, mutta olishan se kiva että äiti huomioi lastensa isää. Exältä tuli nyt puhelimessa onnittelut, se riittää paremmin kuin hyvin tässä tilanteessa.

Samaa mieltä... erityinen "sankarin" huomioiminen on mielestäni jokseenkin arvokkaampaa kuin koristeelliseen paperiin kääritty tavara (ei se tavara kuitenkaan).

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!:

No mä olen viimeiset 8 vuotta ostanut joka vuosi miehelleni synttärilahjan. Hän ei ole kertaakaan ostanut mulle. 3 isän- ja äitienpäivää ollaan jo ehditty viettää. Joka isänpäivä olen ostanut miehelle lahjan, hän ei ole kertaakaan. Jokaisena saatanan juhlapäivänä olen leiponut kakun ja mies ei ole kertaakaan siitä edes vaivautunut maistamaan. Joten anteeksi nyt vitusti jos vihdoin meni hermot!!!! Ja kyllä toi ukko siitä ruikutti, "ymmärrätkö miten se loukkaa mua kun et ostanut lahjaa?" johon mä vastaan "niin, nyt tiedät miltä se tuntuu" johon ukko vastaa "se on eri asia". Tuo saatanan pässi vielä ilmoitti mulle että lapselle ei sitten osteta synttärilahjaa koska ei ole varaa mutta hänelle olisi pitänyt isänpäivälahja ostaa. Ilmoitin kyllä et niillä rahoilla ostin lapselle lahjan!!!

Joten hakkaa vaan päätäsi seinään, mutta jossain vaiheessa jokaiselta loppuu ymmärrys ja jaksaminen. Jos sä jaksat loputtomiin antaa ja antaa ilman et koskaan saat, niin onneksi olkoon, olet parempi ihminen kun minä :flower:

Tähän saumaan kuuluis päätä puisteleva hymiö. Ja syvä huokaus.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Jep. Lasten toimesta...

mistähän sä oot saanut päähän että vaan lapsille kuuluu se muistaminen. tietääkseni on ihan yleistä että sitä omaa puolisoa, lasten isää muistetaan. jopa naapurin isää voi onnitella.

Itseasiassa olen sitä mieltä, että äidille se mies on omien lastensa isä ja sitäkautta muistamisen arvoinen isänpäivänä. Ihan niinkuin exäni on lapsieni äiti, niin laitoin hänelle onnittelukortin.

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!!!:
Niin ja lisään vielä et kyllä lapsi askarteli ukolleni kortin ja teki päiväkodissa jonkin koriste-esineen. Mutta nämä ei riittänyt.

:attn: Huomasitko tämän? Mulle olisi riittänyt äitienpäivänä edes kortti mutta ei tuo ukko jaksanut edes sen vertaa vaivautua. Ja viime mun syntymäpäivänä, ihmetteli miksi mulle tuli jatkuvasti soittoja ja tekstareita ja mun äiti tuli käymään kukkien kanssa. Kerroin sitten, et niin mulla on synttärit tänään johon ukko vastasi "jaa-a".

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Minä en ymmärrä, miksi vaimon täytyy ostaa miehelleen isänpäivälahja (tai toisinpäin), eihän mies ole hänen isänsä.

Mutta niin kuin joku aiemmin jo totesi: isä on (yleensä, eihän näistä nykyperheistä aina tiedä) vaimon lasten isä. Siinä on minusta kylliksi syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä en ymmärrä, miksi vaimon täytyy ostaa miehelleen isänpäivälahja (tai toisinpäin), eihän mies ole hänen isänsä.

Mutta niin kuin joku aiemmin jo totesi: isä on (yleensä, eihän näistä nykyperheistä aina tiedä ) vaimon lasten isä. Siinä on minusta kylliksi syytä.

Nykyperheitä on monenmoisia. Lasten isä ei välttämättä siis asu samassa taloudessa, mutta on silti yhtäkaikki lasten isä. Samoiten se isäpuoli, joka asuu samassa taloudessa, voi olla ottanut sen "henkisen isyyden" hoidettavaksi omalta osaltaan, ja on siis varmaan myös muistamisen arvoinen.

Eiköhän se ole lasten juhla isälleen. Äitinä mielelläni autan järjestelyissä ja hankinnoissa, ruuatkin laitan tai ohjelmaa. Mitä milloinkin. Samaa saan omana äitienpäivänäni, minua muistavat lapset ja mies järjestelee päivän ohjelman. Omaa isääni sitten suoraan onnittelen. En odota mieheltäni äitienpäivänä lahjaa, syntymäpäivä lienee eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!:

Kyllä on typerä mies... Mutta sinä teit täysin oikein :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Jep. Lasten toimesta...

Itseasiassa olen sitä mieltä, että äidille se mies on omien lastensa isä ja sitäkautta muistamisen arvoinen isänpäivänä. Ihan niinkuin exäni on lapsieni äiti, niin laitoin hänelle onnittelukortin.

samaa mieltä. meillä ei tosin muisteta kun välit on mitä on :| mä en tiedä missä se on muka määritelty että vain sitä omaa isää muistetaan..

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Mutta niin kuin joku aiemmin jo totesi: isä on (yleensä, eihän näistä nykyperheistä aina tiedä) vaimon lasten isä. Siinä on minusta kylliksi syytä.

No voi jessus. JOS LAPSET OVAT NIIN PIENIÄ ETTEIVÄT VIELÄ ITSE OSAA OSTAA, MUTTA HALUAVAT ETTÄ ISÄ SAA LAHJAN!!
SEN TAKIA VAIMON PITÄÄ OSTAA MIEHELLEEN ISÄNPÄIVÄLAHJA!!!

Yhteistyössä