EN saa rahoja sijoitusrahastosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Söhlääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Söhlääjä

Vieras
Mun mies sai mut joskus sijoittamaan tämmöseen rahastoon, jota hänen kaverinsa
pyöritti. Nettisivut oli hyvät ja sieltä pääsi näkemään oman sijoituksen ja miten se kasvoi. Mun mies oli luvannut, että hyvät rahat pitäis tulla ja itekkin oli sijoittanut.

No meille tuli ero. Tästä kun aloitin sijoittamisen on aikaa 5 vuotta. Yhteensä oon laittanut sinne 4200 euroa ja mun tili näyttää 22000 euroa!

Halusin sitten nostaa nuo rahat tuolta, mutta sitten tulikin jotain hepreaa, että ei voi suoraan nostaa kun on sidottu ties mihin ja että pikkuhiljaa voi nostaa, mutta sitten menettää tulevan nousun blaa-blaa.

Puhelimella ei saa kiinni ketään vain tuon sivuston kyselysivun kautta. Nyt alkaa kiinnostamaan että onlko mua huijattu tms. En oo missään tekemisssä mun exän kanssa ja en todellakaan haluis olla nytkään.

No laitanko viestiä, että rahat mun tilille NYT taikka muuten on poliisiasia!

En tiiä mutta mun mies kertoi aprillipäivänä, että on laittanut meiän säästöt "manitbois"-riskirahastoon. Olin aika WTF mut onneksi oli pilaa. Oli vielä hieno lappu jossa hienosti kirjailtuna "manitbois".

Huonolta näyttää sun kannalta. Joku kusettaja pistänyt pystyyn tommoset sivut ja varmaan muiltakin niuhtonut rahaa. Vähän kuin WinCapita. Poliisiin vaan heti yhteys, niin voit jotain saada takas. Siis siitä 4200:sta, 22 000 euroa voinet unohtaa.

500% tuotto... on kyllä hyvin sijoitettu nuo rahat.

Löytyykö finanssivalvonnan sivuilta ko. firma?
Löytyykö sun veroehdotukselta ko. sijoitusrahaston tiedot ja onko tuottoa verotettu vuosittain?

Ja mitenhän se sijoitus on siellä kasvanut? Mihin nousu perustunut? Et tule rahojasi takaisin saamaan. Ja kyse EI ole 22000 eurosta vaan niistä oikeista, olemassa olleista rahoista, jotka sinne olet laittanut: 4200 eurosta. Et näe niitä enää.

Provoksi epäilen.

Yhteistyössä