Näinköhän kävi, että mä en sit saanu rahoja sukulaiselle ostamista tavaroista, eikä mimiä leipomistaan kakuista

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
mun miehen siskon ukko pyys miniääni leipomaan kakut sen lapsen yo juhliin, poikani sit soitti, että voidaanko me ottaa kakku tarpeet mun tilille ja että mä sit laskutan ne siltä isännän siskon perheeltä . mä sit sanoin että sopiihan se, mies sit kakkuja haki täältä, niin annoin sille kauppalaskun, että ton verran maksoi tarvikkeet ja että mä olen ne ottanu omalle tilille, että voi sit mulle toimittaa rahat. kakku tarpeet teki 130 euroa. eipä ole rahoja kuulunut, eikä ole miniäkään palkkaa leipomuksistaan saanut. no onneksi ei nuoripari maksanut niitä tarvikkeita omista rahoistaan, heille se 130 euroa on sentäs iso raha, ja olishan kiva ollu miniän saada hieman tekopalkkakin. ja viikon ruuat mäkin tuolla rahalla olisin saanut. musta on vaan niin pirun tympeä mennä sanomaan, että voisikko sä ömaksaa velkasi :kieh:

No just soittelin miehen kanssa kun kotona pankkitilejä katseli. Veli perheineen on "unohtanut" maksaa pesukonetta joka siis me maksettiin kun se haettiin..Puhe oli että 100?/kk maksavat, 200? on vielä saamatta. Huhtikuussa maksaneet viimeksi....Jokohan tuota kehtaisi asiasta sanoa.... :whistle:

Laittaisin tekstarina jotain asiaa ja loppuun tilinumeroni. Jos eivät sittenkään maksaisi muutaman päivän sisällä, niin silloin soittaisin ja sanoisin asiasta.

kiitos, tuo tekstiviesti juttu on hyvä
apluudi.gif

Yhteistyössä