EN SAA ORGASMIA,NEUVOJA!

• Viestiketjun aloittaja JOPAS NYT
  • Ensimmäinen viesti
JOPAS NYT
moi! olen ollut nykyisen ukkoni kanssa jo kymmenisen vuotta, kaikki menny ok, mut orgasmia en vain saa. mistä johtuu??? kiihotun kyllä kovasti, mutta se lopullinen laukeaminen ei tule. itsetyydytyksessä saan aina ja melko nopeastikin..mutta yhdyntä on niin eri juttu...haluasin tietää onko minussa joku fyysinen vika??en jännitä enkä stressaa, olemmehan olleet jo kauan yhdessä..

kokeile
Kokeile mielikuvia. Se, mikä sinua eniten kiihottaa fantasioissasi, ajattele sitä yhdynnässä.Esim. miestäsi tai itseäsi muiden kanssa, eläydy.
Siinä ei ole mitään pahaa, vaan se on tapa helliä itseään ja toista. Kumppanisihan sinut kuitenkin tyydyttää.

mun kokemuksista seuraavat ovat olleet syinä:
-raskausaikana alapää löystyi paljon ja kuivui jolloin orgasmit loppuivat vaikka olen melkein aina saanut orgasmin
-mies on joskus olllut nopea ja olen pelännyt milloin laukeaa ja keskittynyt siis väärällä tavalla
-liika yritys, esim.hääyönä kovat paineet.vasta toisella onnistu vaikka yleensä muuten aina
-liian harvoin seksiä-ei ehdi pästä makuun
-liian usein seksi mielessä ja kovat tavoittet

parasta on jos koko ajan pystyy keskittymään siihe kuinka ihanatoinen on eikä tarkkaile itseään.
ikä myös vähentää paineita onistua kun on itselle ja toiselle armollisempi
onnea matkaan

Eipä tuossa oikein ratkaise aika eikä paikka eikä mies. Se on sinusta itsestäsi kii. Harvoin yhdynnässä klitoris saa tarpeeksi stimulaatiota eli sitä on pakko kädellä auttaa. Monesti homma on hankalaa, jos on penis sisällä, kun joutuu jännittämään paikkoja.
Eka orgasmi kannattaa tehdä käsin, te kaksi yhdessä. Sinun käsi klitorisella ja mies työntelee sormea reimurasiaan kevyesti. Tästä on hyvä harjoitella..

Joillekin Täydellisille naisille on hurjan vaikeaa heittäytyä toisen vietäväksi ja tunnustaa orgasmin saamisen vapaus. Siis korvien välin pitäis vaan rentoutua ja luottaa mukavaan hetkeen. Eihän sitä hetkessä opi, ei edes aina 20v riitä... Ikä tosiaan tuo itseluottamusta muutenkin ja oppii rentoutumaan. Että eiköhän sullakin vielä ole hyvät vuodet edessäpäin!

alabama
Minulla orgasmivaikeuksia myös.Tai siis meinaan saada mutta viimesekunnilla lopahtaa.Kyllä olen siis monta kertaa saanutkin mutta ongelmaa silti on.Minulla syynä todennäköisesti itseni häpeäminen.Olisiko sinulla sama?

Yhteistyössä