En pystynyt seksiin nuorena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En pystynyt nuorena seksiin ja asia vaivaa minua vieläkin. Miksi en pystynyt? Uskoin sen takia etten saa poikaystävääkään, koska en voinut käsittää, kuka rakastuisi minuun jos en kykene seksiin.
Eikä minuun kukaan rakastunutkaan, siis kukaan kenestä olisin itse kiinnostunut. Lähinnä kiinnostavin henkilö oli minua 21 vuotta vanhempi mies, joka oli lähinnä mukava ihminen, mutta ei mikään suuren rakkauden kohde. Meistä tuli pari ja olemme edelleen yhdessä. Seksiin aloin pystyä vasta päälle 40-vuotiaana, sitä ennenkin sitä oli, mutta joskus vain muutaman kerran vuodessa, joskus ei sitäkään. Parhaimmillaan oli ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa.
En ole tyytyväinen seksielämääni tämän miehen kanssa. Rakastuin toiseen mieheen, joka aukaisi seksihanat, mutta en saanut häntäkään sänkyyni, koska hänellä kait sama vaiva kuin minulla, ei pysty.
Nykyisin ehkä pystyisin nauttimaan miehen kanssa, joka minua ymmärtää, mutta oma mieheni ei ymmärrä minua yhtään. Paitsi silloin kun en halunnut niin ymmärsi olla pakottamatta tai painostamatta. Mutta ei ymmärtänyt mistä olisin nauttinut. Eikä ymmärrä edelleenkään.
En pysty kertomaan hänelle mitään, koska kaikki oman halun ilmaisemnen on kiellettyä tai liian vaikeaa. Käytännössä sitä ei saa minulla olla. En tiedä miksi. Pystyisin ehkä kertomaan, jos hän olisi hyvä kuuntelija, mutta ei hän ole kysynyt minulta koskaan mitä haluaisin. Siksi oletan, ettei se ole tärkeää. Ja vaikka hän sanoisi, että se on tärkeää, niin kun ei tee mitään sen eteen eli kysy en usko että se on tärkeää. Hankalaa.

No en oikeastaan, kun en ole tiennyt mitä asiaa siellä valittaa. Joskus kun kävin sexpossa niin vastaus oli suunnilleen, että "ei kaikkien tarvitsekaan harrastaa seksiä jos ei tykkää". Että kiitos, terapeutti, kun ymmärsit, mikä mulla on ongelmana. Että ei vissiin mikään. Kiitos ja heeei.

Nyt vasta alkaa selkiytyä tuokin lause itselle ääneen sanottuna, että "en pysty seksiin". Että sitä jos puisi sitä niin saattaisi saadakn terapiasta jotain.

Yhteistyössä