En pysty käsittämään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun oli töissä kassa tänään miinuksella melkein 120euroa :O en ymmärrä miten se on mahdollista/missä ne rahat on, vai olenko löynyt sinne jotain totaalisen väärin tai antanut ihan liikaa joillekin takaisin vaihtorahaa. Että mua ottaa päähän. Toivottavasti se nyt jotenkin selviää...

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Onko mahdollista, että seteleitä olisi kulkeutunut sinne kassalaatikon alle/taakse?
Mulla kävi joskus niin...

Mä kyllä yritin kaivella ja katsoa sieltäkin. Kaikkein paskinta tässä on se, että en ole kauaa siellä vielä ollut töissä. Toivottavasti ei lulle, että olen omaan taskuun laittanut, mitä en todellakaan ole tehnyt!

Mulla kävi joskus niin, että "hukkasin" 2 shekkiä, jotka sitten onneksi löytyivät. Tuossa kupru oli muistaaksen n. 400mk.. Mutta ihanasti kassojen lähiesimies laittoi mun huolimattomuuteni ahtaan ja sekaisen tilityshuoneen piikkiin ja räyhäsi asiasta tavaratalon johtajalle.

Toivottavasti tuo sunkin miinus selviää!!

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Oletko lyönyt palautuksen tms. väärin?

Sitä mäkin mietin, että siinä kohtaa se on mennyt väärin, että olen lyönyt koneeseen saaneeni liian suuren setelin ja antanut sen mukaan takaisin. En tiedä, en todellakaan. Mutt vituttaa suuresti.

Yhteistyössä